Strona 2 z 5

: pt maja 26, 2006 11:22
autor: Imbrykus
na maxa to mi wziął 9 ale to na maxa

: pt maja 26, 2006 11:25
autor: szerszeniak
mi 8,5 ale to inna jazda nizImbrykus, bo i moc inna

: pt maja 26, 2006 11:35
autor: granite
Najmniej udało mi się spalić wracając z Katowic do Tychów przy prędkości ok 90 km/h (2000 obr/min), tocząc się na piątym biegu komputer pokazywał że spalanie jest w granicach 4 litrów. :bigok:

: pt maja 26, 2006 11:50
autor: Corvax
trasa 980km od rezerwy do rezerwy

: pt maja 26, 2006 12:05
autor: yoka2005
Ja na pełniutkim baku po korek przeleciałem wrocław-kołobrzeg i jazda miejska 900km trasa reszta miasto 1096km. Trasa do 120 Miasto pedał.
Ekonomiczna jazda td to kręcenie nie więcej niż 3000 przy zmianie biegów. Przy trasie ważne jest utrzymywanie stałej prędkości najlepiej 100km/h-2500 obrotów spalanie wtedy poniżej 5

: pt maja 26, 2006 14:24
autor: Igor1
Ja nie jezdze wiecej niz 3500 tys obr. W mieście biegi zmieniam przy 2100 obr piatka tak od 70. Nigdy nie spalił mi wiecej ni 7 l. nawet w miescie w duże mrozy. Ostatnio zatankowałem do pełna. Zrobiłem 680km i zatankowałem w tym 130 km trasa z prędkością do 140 km/h pozostałe 550 km miasto Szczecin- i wyszło równo 6l. sądze że to dobrze- zbytnio nie przesadzam z oszczędnością ale nie żyłuje autka.

: pt maja 26, 2006 17:11
autor: toffi
jakie duszenie sil;nika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1przy 65 na godzine mam 1850 obrotó!!!jakbyscie czytali na samym poczatq to pisalem ze mam SDi a nie TD i własnie to nie jest duszenie silnika tylko ekonomiczna jazda niech wam dalej pala tak jak piszecie po 6 literków mi pali 4.5 a powinien 7!!!!-katalogowo

: wt maja 30, 2006 15:17
autor: dybcio
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

: wt maja 30, 2006 16:12
autor: szerszeniak
dybcio pisze::prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
co to ma być mnie tam denerwuje jak dzieci na skutrtach mnie robią z pod świateł. Ciekawy jestem bardzo tego spalanie 4,5L po mieście jakoś mi sie wierzyć niechchce moze to kwestja miasta :hmm:

: wt maja 30, 2006 16:38
autor: doktor200
pierwsze 100km moim dilslem, po kupnie(wczeniej na benzymiakach tylko)wyszlo mi 8l ale to co wyjscie z zakretu to redukcja i sanadal :hehe: , a teraz schodze z tego i wychodzi mi kolo 6.5

: wt maja 30, 2006 16:47
autor: toffi
szerszeniak pisze:
dybcio pisze::prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
co to ma być mnie tam denerwuje jak dzieci na skutrtach mnie robią z pod świateł. Ciekawy jestem bardzo tego spalanie 4,5L po mieście jakoś mi sie wierzyć niechchce moze to kwestja miasta :hmm:
nigdy mi jeszcze na miescie nie spalil ponizej 5.5 4.5 wychodzi mi na trasie :jezor:

: wt maja 30, 2006 20:48
autor: szerszeniak
toffi pisze:mi pali 4.5 a powinien 7!!!!-katalogowo
no na trasie przy 90km/h powinien nawet 4,2L palic to są dane katalogowe jak napisałes ze powinien palić 7L to myslałem automatycznie ze chodzi o miasto bo katalog w twoim przypadku mówi o 6,5L

[ Dodano: 30 Maj 2006 20:51 ]
jak ja traktuje w ten sposób moje auto to równiez pali ponizej 5L ale generalnie jadąc normalnie pali mi koło 5L przy normalnej jeżdzie do 110km/h

: wt maja 30, 2006 21:33
autor: marek29
Krzylu pisze:zreszta silnik tez trzeba dobrze dogrzac zeby mial efektywne spalanie bo diesel lubi cieplo wtedy ropa sie dobrze spala
Jaja sobie robisz? KTÓRY diesel lubi "ciepło" ?
To podaj powietrze z przed filtru powietrza z kolektora ssącego (tak jak w benzynie)
Będzie miał ku..........rwa cieplej , nie?
Po co inter?
czytałeś posty dotyczące G60 lub VR6?
nawet w benzynie obniżają temperaturę termostatem do 70 - 76* .
Kup "zwłoki" które biorą 1l/1000km ,zmień termostat na 76 stopni (bo taki jest dostępny) i z litra zrobi się 0.5 !!
Olej mineralny (a na takim większoość dielowców jeździ) najlepsze wałaściwości smarne posiada w okolicach 70-80 stopni!
PS. Zagotuj diesla i benzynę ,zobaczymy co lubi temperaturę..............
benzyna pojedzie a klekot do zmiany pierścieni..........BO PĘKNĄ!!!!!!!!!!!!!!!
Nie rób sobie jaj!!!!
Powodzenia.

: wt maja 30, 2006 22:43
autor: szerszeniak
marek29, to po co są świece zarowe i dlaczego w fabryce nie ustawiona temp na 70 albo 60* przeciez było by tak świetnie jak mówisz. I dlaczego zimny silnik pali wiecej. Bo o to chodzi w tym temacie o spalanie i nikomu raczej nie wmówisz ze jadąć nie rozgrzanym autem jest lepiej lub ekonomiczniej poprawne spalanie uzyskujemy dopiero po rozgrzaniu silnika a jak w temacie czyli przy ekonomicznej jeździe raczej motoru nie zagotujesz chyba ze masz jakąś padaczke ze jak ci sie rozgrzeje to tłoki stają.