Strona 2 z 2

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: sob gru 29, 2012 19:37
autor: Gitner
Wyszło, że jest spalone sprzęgło i rozsypany dwumas. Zaproponowałem znajomej wymianę na stałe koło zamachowe i sprzęgło z ABFa. Czy ma znaczenie, że to AFN w A6?

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: sob gru 29, 2012 20:29
autor: krzycho85
Koło zamachowe jak już to od 1Z najlepiej wzdłużnie montowanego.
Sprzęgło wsadzają od G60 albo VR6 ale osobiście po opiniach innych użytkowników zostałbym w AFNie przy dwumasie.

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: sob gru 29, 2012 20:53
autor: Gitner
A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: sob gru 29, 2012 22:46
autor: krzycho85
Kolego, sugeruje się ETKĄ i wg niej koło od poprzecznego 1Z różni się od wzdłużnego końcową literą oznaczenia. Np audi 80 TDI ma takie samo koło jak passat B5 z początków produkcji a golf 3 ma inne.

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: ndz gru 30, 2012 14:30
autor: Baryla
Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.
Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

: ndz gru 30, 2012 16:54
autor: Gitner
Baryla pisze:
Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.
THX za wyjasnienia
Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.
Chodzi o koszty. Dwumas ze sprzęgłem to minimalny koszt części 1500. Przeróbka wyjdzie ok 1000, poza tym nie ma pewności ile znów wytrzyma dwumas.