Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
: sob gru 29, 2012 19:37
Wyszło, że jest spalone sprzęgło i rozsypany dwumas. Zaproponowałem znajomej wymianę na stałe koło zamachowe i sprzęgło z ABFa. Czy ma znaczenie, że to AFN w A6?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
THX za wyjasnieniaBaryla pisze:W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
Chodzi o koszty. Dwumas ze sprzęgłem to minimalny koszt części 1500. Przeróbka wyjdzie ok 1000, poza tym nie ma pewności ile znów wytrzyma dwumas.Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.