Wieczorem lepsze przyspieszenie i cichsza praca silnika MK3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 22, 2006 16:09

Ja takie same mam odczucia jakNiCom, rano (6:00 jest widno) zanim wyjade rozgrzewam "dwójeczkę" (ok 10 min) wypadam na trase i ciągnie aż miło i tak samo jest jak wracam po pracy (ok 21:00 też jest widno) a popołudniu to nie to samo wydaje mi się że coś go blokuje albo ciągnie jakąś cieżką przyczepę. Niedługo zakładam IC i mam nadzieję że i popołudniem będzie śmigał aż miło.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 22, 2006 19:14

Co do kolegi od AFN zy wiekszy intercooler, pierwsza sprawa jest taka ze jesli nie robiłes programu ani nic to jest to bez sensu.... jak masz zamiar robic program to mozna jakis wiekszy wrzucic... ale nie koniecznie trzeba kupywac za 800zł. mozna jakis np. od BMW 1.8TDS walnac sobie w cenie tak do 300zł. i duzo problemów z montarzem nie ma...
Hmm dalej jesli chodzi o to ze auto idzie wieczorem lepiej... akurat nic dziwnego... przejedzie sie delikatnie wcisnijcie jak autko łapie tempeerautre turbo ładuje zimne powietrze... autko zapiercznia... a jak je rozgrzejecie to odrazu jest słabsze... dlatego montuje sie intercooler....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 22, 2006 19:50

Rapix pisze:Co do kolegi od AFN zy wiekszy intercooler, pierwsza sprawa jest taka ze jesli nie robiłes programu ani nic to jest to bez sensu
Wydajniejszy IC - tylko gdy bede robił program :)
Rapix pisze:mozna jakis np. od BMW 1.8TDS walnac sobie w cenie tak do 300zł
pytanie czy jest lepszy - myślę że po zawirusowaniu trza zagrzac autko i pomykac troche z VAGiem - jeżeli temp w dolocie nie przekroczy 60 st tak jak pisał corvax to chyba nie ma sensu..

pytanie o wartości cisnienia w AFN ciągle aktualne, bo nie wiem jaki wskaźnik kupic..



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn maja 22, 2006 19:51

cowboy pisze:czy ktoś wie jakie ma cisnienie turbina w AFN (zmienna geometria) ?

bo znalazłem że na maxa od 1800 do 2200 mBar...czyli powyżej 2 Barów ?

coś za dużo mi się widzi - nawet wskaźniki doładowania sa do 1,5 Bara wyskalowane..
1800mbar to ciśnienie absolutne czyli atmosferyczne plus doladowanie. Czyli faktyczne doładownie wacha się w granicach 0,8-1,2 bara.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 22, 2006 20:11

dziomal pisze:1800mbar to ciśnienie absolutne czyli atmosferyczne plus doladowanie. Czyli faktyczne doładownie wacha się w granicach 0,8-1,2 bara.
DZIEKI

rzeczywiscie zapomniałem bo atmosferyczne to 1000 hPa czyli około 1000 mBar :)

no tak ale w takim razie czujnik i tak mierzy cisnienie faktyczne czyli 2200 mBar...a tyle sie mozna spodziewać po modzie oprogramowania - pewnie lekko zostanie zwiekszone cisnienie więc trzeba kupic wskaźnik miniumum 2 Bary..



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn maja 22, 2006 20:30

cowboy pisze:
no tak ale w takim razie czujnik i tak mierzy cisnienie faktyczne czyli 2200 mBar...a tyle sie mozna spodziewać po modzie oprogramowania - pewnie lekko zostanie zwiekszone cisnienie więc trzeba kupic wskaźnik miniumum 2 Bary..
Moim zdaniem powinien wystarczyć wskaźnik do 1.5 bara. Nawet po chipie ciśnienie nie bedzie wyższe od tej wartości.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 22, 2006 20:37

dziomal pisze:
cowboy pisze:
no tak ale w takim razie czujnik i tak mierzy cisnienie faktyczne czyli 2200 mBar...a tyle sie mozna spodziewać po modzie oprogramowania - pewnie lekko zostanie zwiekszone cisnienie więc trzeba kupic wskaźnik miniumum 2 Bary..
Moim zdaniem powinien wystarczyć wskaźnik do 1.5 bara. Nawet po chipie ciśnienie nie bedzie wyższe od tej wartości.
faktycznie 0 na czujniku to musi być atmosferyczne ? cholera juz sie zamieszałem :(

BTW czy w dieslach też spada poniżej zera tzn czy robi sie podcisnienie np przy zmianie biegów?



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn maja 22, 2006 20:54

cowboy pisze:
BTW czy w dieslach też spada poniżej zera tzn czy robi sie podcisnienie np przy zmianie biegów?
U mnie troche spada poniżej zera ale nie dużo max do -0,1bara.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości