Strona 2 z 3
: pt maja 19, 2006 20:54
autor: greg
Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.
: pt maja 19, 2006 23:50
autor: Michnik
greg pisze:Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.
No ja mam 94
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: sob maja 20, 2006 09:49
autor: fryta79
myśle że rozwieje wszelkie wątplieości cytat z książki:
: sob maja 20, 2006 09:59
autor: Michnik
greg pisze:Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.
A co ten EGR robi i do czego służy, co polepsza lub pogarsza? Bo dzisiaj sie przyglądałem i coś tam jest....
: sob maja 20, 2006 13:29
autor: zaprzal
Michnik, EGR powoduje syf w dolocie, jak nie masz to raczej nic nie tracisz
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: sob maja 20, 2006 13:38
autor: szerszeniak
fryta79 pisze:myśle że rozwieje wszelkie wątplieości cytat z książki:
no to trzeba wymienić turbine bo mam 0,9bar a w ksiązce 0,7bar
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
: sob maja 20, 2006 13:56
autor: zaprzal
co do tej ksiazki to jak sie bedzie jechalo na 5 biegu i sie nadepnie pedal gazu do konca to tez nie sposob nie uzyskac max doladowania. Przy okazji hamulce sie nie beda zuzywaly
: sob maja 20, 2006 14:23
autor: souler
szerszeniak i widzisz na co wychodzi krecenie turbiny
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
kurcze dzisiaj probowalem skrecic to ciegno za turbina, ale nie moglem go ruszyc
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: sob maja 20, 2006 15:49
autor: Rapix
Mierzy sie na 3 biegu albo 4 na 2 biegu i 60km/h to mi odcina auto....
Ja mam gareta T2 i doładowanie bez intercoolera narazie 1,2 bara...
: sob maja 20, 2006 15:55
autor: szerszeniak
SouleR, ja poszedłem na łatfizne z załorzylem MBC nie musze sie brudzic tylko sobie gałką krece:)
: sob maja 20, 2006 15:58
autor: pasiak
michnik zaworek o ktorym napomknąłem mają passaty z silnikiem wyposażonym w EGR - zaworek ten na jałowych obrotach i pod niewielkim obciążeniem częściowo pozwala na zasysanie spalin w dolot
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
zmniejsza to emisję NOx i takie tam euro 1234
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
w związku z działaniem tego tałatajstwa podnoszenie ciśnienia niewiele daje , silnik się grzeje bo spaliny własne ciepłe zasysa , robi się mułowaty ze względy na zwłoke w dostarczaniu świerzego powietrza; czas zamknięcia EGR i takie tam - dziś najnormalniej w świecie odłączyłem kabel zasilający od zaworu i EGR domknął się i koniec otwierania
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
z czasem wyżuce EGR całkowice a tymczasem ciesze się zrywnością cięzkiego passata na niskich obrotach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: sob maja 20, 2006 17:44
autor: zaprzal
SouleR, u mnie tez ciegno bylo zapieczone i akurat nie mialem dobrego dojscia zeby je rozruszac, zalozylem MBC i sobie chwale. Poza tym wyprowadzilem dluzszy wezyk i cisnienie moge regulowac spod maski w minutke
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: sob maja 20, 2006 18:12
autor: souler
dobra czytam tyle o tym mbc, a nawet nie wiem jak to wyglada i z czym to sie je
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)