Strona 2 z 3

: pt maja 19, 2006 20:54
autor: greg
Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.

: pt maja 19, 2006 23:50
autor: Michnik
greg pisze:Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.
No ja mam 94 ;)

: sob maja 20, 2006 09:49
autor: fryta79
myśle że rozwieje wszelkie wątplieości cytat z książki:

: sob maja 20, 2006 09:59
autor: Michnik
greg pisze:Michnik, ty masz o ile pamietam starszy niż 1995 rok więc EGR u Ciebie nie ma.
A co ten EGR robi i do czego służy, co polepsza lub pogarsza? Bo dzisiaj sie przyglądałem i coś tam jest....

: sob maja 20, 2006 13:29
autor: zaprzal
Michnik, EGR powoduje syf w dolocie, jak nie masz to raczej nic nie tracisz ;)

: sob maja 20, 2006 13:38
autor: szerszeniak
fryta79 pisze:myśle że rozwieje wszelkie wątplieości cytat z książki:
no to trzeba wymienić turbine bo mam 0,9bar a w ksiązce 0,7bar :rotfl:

: sob maja 20, 2006 13:56
autor: zaprzal
co do tej ksiazki to jak sie bedzie jechalo na 5 biegu i sie nadepnie pedal gazu do konca to tez nie sposob nie uzyskac max doladowania. Przy okazji hamulce sie nie beda zuzywaly

: sob maja 20, 2006 14:23
autor: souler
szerszeniak i widzisz na co wychodzi krecenie turbiny :rotfl: kurcze dzisiaj probowalem skrecic to ciegno za turbina, ale nie moglem go ruszyc :(

: sob maja 20, 2006 15:49
autor: Rapix
Mierzy sie na 3 biegu albo 4 na 2 biegu i 60km/h to mi odcina auto....
Ja mam gareta T2 i doładowanie bez intercoolera narazie 1,2 bara...

: sob maja 20, 2006 15:55
autor: szerszeniak
SouleR, ja poszedłem na łatfizne z załorzylem MBC nie musze sie brudzic tylko sobie gałką krece:)

: sob maja 20, 2006 15:58
autor: pasiak
michnik zaworek o ktorym napomknąłem mają passaty z silnikiem wyposażonym w EGR - zaworek ten na jałowych obrotach i pod niewielkim obciążeniem częściowo pozwala na zasysanie spalin w dolot :( zmniejsza to emisję NOx i takie tam euro 1234 :jezor: w związku z działaniem tego tałatajstwa podnoszenie ciśnienia niewiele daje , silnik się grzeje bo spaliny własne ciepłe zasysa , robi się mułowaty ze względy na zwłoke w dostarczaniu świerzego powietrza; czas zamknięcia EGR i takie tam - dziś najnormalniej w świecie odłączyłem kabel zasilający od zaworu i EGR domknął się i koniec otwierania :bajer: z czasem wyżuce EGR całkowice a tymczasem ciesze się zrywnością cięzkiego passata na niskich obrotach :)

: sob maja 20, 2006 17:44
autor: zaprzal
SouleR, u mnie tez ciegno bylo zapieczone i akurat nie mialem dobrego dojscia zeby je rozruszac, zalozylem MBC i sobie chwale. Poza tym wyprowadzilem dluzszy wezyk i cisnienie moge regulowac spod maski w minutke ;)

: sob maja 20, 2006 18:12
autor: souler
dobra czytam tyle o tym mbc, a nawet nie wiem jak to wyglada i z czym to sie je :)