

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo dobrze hamujebulgar_mk2 pisze:nie jeździłem takim mk2 z 280mm i nie wiem jak to hamuje
Zgadza się.Frost12q pisze:Więc jeżeli sie nie myle pozostało serwo... zgadza sie ?
Nie zgadza się.Frost12q pisze:Wg niego wałka samego sie nie wymienia, powinno sie wymienić wałek z cała głowicą
Nie sądzę,żeby tam gubił tyle ciśnienia.Musiałby się wałek tłuc w panewkach jak wrota w stodole...Frost12q pisze: Wg jego przypuszczeń - kontrolka która po czasie zaczeła się zapalać może mieć cos wspólnego z wymienionym wczesniej wałkiem.
Z tym się zgodzę.Frost12q pisze:jednak jak sam powiedział trzeba sprawdzić ciśnienie oleju.
Dokładnie 2 śruby trzymają pompę.Frost12q pisze:trzeba spuścić olej i miskę olejową, a potem już kilka śrubek tak ?
Możliwe że smok a w zasadzie sitko w smoku jest zatkane jakimiś paprochami.Czasem pomaga czyszczenie,czasem wymiana.Frost12q pisze:Da rade ja wzrokowo ocenić czy trzeba ja po prostu wymienic ? bądź przeczyścić ?
Nie można wykluczyć.Frost12q pisze:czy to może czasem wtedy - licznik dawał się we znaki, że coś się zaraz spitoli
Nie.Ciśnienie jest mierzone w magistrali olejowej,a nie w skrzyni korbowej.Frost12q pisze:Czyżby cisnienie mogło uuciekać przez uszczelki tak znacząco żeby olejka sie zapalala ?
Odpuść sobie.Zatrzesz silnik i dopiero wtedy będziesz miał kłopot.Frost12q pisze:czy mogę jeździć tym autem ? mam 3km do pracy. Oczywiście w przedziale gdzie nie zapala się kontrolka
Jak już chyba wcześniej wspomniałem-powinieneś zacząć od tego pomiaru.Bez tego,to jak wróżenie z fusów.Frost12q pisze:zwracam się z prośbą o rozwiązanie mojego problemu bez konieczności sprawdzania tego ciśnienia. Jeżeli będzie to konieczne na pewno to zrobię.
Jakoś średnio mogę sobie wyobrazić, że zębaty, napięty pasek ślizga sie po zębatym kole pasowym. Zwłaszcza, ze to jest jeden z mniej obciążonych kół raczej.anaba255 pisze:Stary temat, ale sie udziele, sprawdz pasek rozrządu, czy nie slizga sie na kole wałka pośredniego, wałek posredni napedza pompe waku a przez nią pompe olejową, stąd mogą być te dwa problemy na raz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości