Strona 2 z 2

: czw cze 08, 2006 21:36
autor: wojju
ja stawiam ze to znowu przeplywomierz , ojciec ma golfa 1.9 tdi i brachol ma leona 1.9 tdi , wymiana tego ustrojstwa co chwile w jednym i drugim, jak cos sie dzialo z moca to zawsze byl przeplywomierz (ewentualnie jest jeszcze taki zawor, nie pamietam jak on sie nazywa, ktory mogl sie wykonczyc)
pozdro

: czw cze 08, 2006 22:52
autor: BruceLee30
ozi12 pisze:Po wymianie przepływki było dobrze przez jakis czas teraz w czasie jazdy sie zamula jak zgasze silnik i odpale od nowa jest dobrze na vagu wyskakuje taki bład:
17964-Charge Pressure Control:Negative Deviation
P1556- 35-10---
Co to za bład prosze o rade moze ktos wie co to oznacza.
pisalem wczesniej turbo do czyszczenia, ew. kat zapchany, i wszystkie tym pochodne !
jak zaplacises zaprzeplywke to chyba jestes w plecy

: pt cze 09, 2006 16:42
autor: ozi12
Problem mam jusz rozwiązany błąd wynikał z nieszczelnosci na turbinie tzn na tej metalowej gruszcze od turbiny wdała sie korozja i była mała nieszczelnosc i turbina wogule nie pompowała bo gruszka zasysała sobie powietrze przez nią czego efektem były osiągi gorsze od zwykłego diesla i strasze kopcenie na wysokich obrotach.Dziurka zaklejona i wszystko jest ok .

: pt cze 09, 2006 20:46
autor: twardy
Ja też tak miałem pseudo mechanicy zdiagnozowali mi zepsutą turbine a miałem nieszczelność na przewodzie . Jak zakleiłem dziure to manometr pokazał 0,8 bara a z rury to tak strasznie sadzą za.....o :

: pt cze 09, 2006 23:07
autor: BruceLee30
ozi12 pisze:Problem mam jusz rozwiązany błąd wynikał z nieszczelnosci na turbinie tzn na tej metalowej gruszcze od turbiny wdała sie korozja i była mała nieszczelnosc i turbina wogule nie pompowała bo gruszka zasysała sobie powietrze przez nią czego efektem były osiągi gorsze od zwykłego diesla i strasze kopcenie na wysokich obrotach.Dziurka zaklejona i wszystko jest ok .
szkoda ze nie pisales ze ci kopci bo chyba bysmy wczesnie ci cos konkretnego napisali ale dobrze ze juz ok

: sob cze 10, 2006 06:31
autor: twardy
Założyłem temat w tym dziale :bigok:Nieszczelności zdażają się czesto dobrze jest wiedzieć jak sprawdzić instalacje :pub:

: wt cze 13, 2006 13:34
autor: ksamar
dobrze by było jak któs dałby również odpowiedź dla takich problemów z dieslem ale nie z tdi tylko SDi, czyli spadek mocy i szarpanie po załączeniu przepływki, a po wyłączeniu norma tylko ze spadkeim mocy. Również szarpanie po najechaniu na kałuże, coś sie zaleje i szarpie że jechać nie można.

: wt cze 13, 2006 13:39
autor: BruceLee30
ksamar pisze:dobrze by było jak któs dałby również odpowiedź dla takich problemów z dieslem ale nie z tdi tylko SDi, czyli spadek mocy i szarpanie po załączeniu przepływki, a po wyłączeniu norma tylko ze spadkeim mocy. Również szarpanie po najechaniu na kałuże, coś sie zaleje i szarpie że jechać nie można.
sprawdzales VaG iem ?
sprawdz w kostce polaczeniowej i przewody ktore ida do wtrysku sterujacego