double-d pisze:
Apropos tego czujnika to sie zdziwiłem ... przecież jego zadaniem jest zwierać te 2 przewody więc nie powinno być różnicy w podłączeniu. Przynajmniej z elektrycznego punktu widzenia.
ten czujnik działa jak włącznik elektryczny na ścianie, są sobie dwa kable
w jednym jest prąd w drugim nie ma (ale oba są + ) w momencie jak załączysz wsteczby
to tak jakbyś klapnął włącznikem na ścianie i prąd płynie sobie dalej aż do świateł wstecznych
tam one mają swoją "masę" i stąd sie świecą
ale co to i inne ma wspólnego ze świecami żarowymi ... ?
cholera wie
trzeba by popatrzeć w instalacji przy skrzynce z bezpiecznikami, wyjmij ją i poruszaj kalbami może coś "odpadnie" ...
[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 15:18 ]
double-d pisze:Pytanie 2: czy jeśli ta kontrolka tak sie zarzy, załużmy z winy tego czujnika od świec, to świece też zaczynają grzać podczas jazdy... taaaaak??
A to szkodliwe jest na długi dystans?? Dostają po dupie??
Dajcie odzew bo w kropce jestem.
Pozdro
toże kontrolka świeci nie musi oznaczać że świece są w tym momencie grzane
faktem jest że zawsze jak są pod proądem non stop to dostają musiałbyś sprawdzić
w momencie gdy Ci się żarzy kontrolka to miernikiem napięcie do listy ze świecami i do masy, zobacz czy jest napięcie... tak chyba najprościej
[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 15:23 ]
double-d pisze:ten...no ... gdzie jest ten przycisk: Pomógł ??
przyciski są w pasku dolnym pod odpowiedziami każdej z osób
Ps. ciekawostka: mi się skończyły problemy z elektryką w autku jak zmieniłem z Forda na VW !!