Strona 2 z 2

MK IV TDI AGR Problemy z odpalaniem

: pn sie 20, 2012 17:05
autor: krzys887
Witam

Kiedys tez mialem problem z odpalaniem (ASV), i w moim przypadku problemem byla pompa. Z tego co pamietam trzeba bylo ja odpowiedznio ustawic w stosunku do napedzajacego ja paska rozrzadu. Moze sprawdz kat wtrysku ??

pozdrawiam

MK IV TDI AGR Problemy z odpalaniem

: pn sie 20, 2012 21:54
autor: Piasek
Z tego co kojarzę to jak przekaźnik 109 walnie to VAG nie połączy się w ogóle s kompem (brak sygnału) a po wymianie przekaźnika na nowy nie pokazuje żadnych błędów. Przynajmniej przy OBD2 tak jest.

MK IV TDI AGR Problemy z odpalaniem

: wt wrz 18, 2012 12:35
autor: Marek
daniels1, rozwiązałeś już ten problem? jesli tak to opisz co było. U mnie dzieje się identycznie. Też mam agr. Silnik kręci jak głupi a nie odpala. Dzieje się to bardzo rzadko. U mnie pomaga po dociskanie wtyczek tych koło filtra oleju. Na razie tylko je dociskam z braku czasu ale trzeba będzie się za to wziąć i zrobić raz a dobrze.

MK IV TDI AGR Problemy z odpalaniem

: pt gru 28, 2012 13:58
autor: daniels1
Witam i sory za długą nieobecność...
W moim przypadku główną przyczyną był właśnie przekaźnik nr 109...odcinał on kompletnie prąd na elektrozaworze i dlatego działo się tak jak się działo;/
Po dwóch miesiącach powrócił podobny albo nawet taki sam problem i okazało się jeszcze że oringi na przewodzie podgrzewacza od filtra paliwa wyrobiły się na maxa i zapowietrzały kompletnie pompę wtryskową...Po wymianie filtra paliwa i przekaźnika 109 wszystko wróciło do normy;)Odpukać do dnia dzisiejszego spokój z odpalaniem:)

A co do podłączania VAGa pod auto to nawet na spalonym przekaźniku VaGCom i Polski Vag świetnie radził sobie z połączeniem nie wykazując żadnych błędów;/