a co jak klient kupuje to staje na kresce z 2.0 16V albo jedzia na hamownie ?kubi pisze:tez fakt od klienta duzo zalezy, ale dziwne jest jak klekot ktory ma byc wolny przyspiesza szybciej od 2.0 16v![]()
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A jak? Dlaczego komputer nie otwiera zaworu albo nie przechodzi w tryb awaryjny? Jakas 'przekladnie cisnienia' na wezyku?Corvax pisze:ja tez mam pod 2400 na seryjnym sofcie
Chyba na seryjnej (ja nie wymienialem:), dlaczego pytasz? Program mam od Uysego, jest dla 1Z, skoro w 'Specified MAP' czyli cisnieniu wymaganym jest wartosc max 2427, to znaczy ze chyba wiekszosc 1Z to potrafi?cowboy pisze:na seryjnej sprężarce od 1Z
nie wiem czekam od 10 dni az mi viaken dośle interfejsa... myślałem że VAG podaje też wartość doładowania? bo jest też przecież czujnik ciśnienia atmosferycznego..dziechu pisze:zreszta dziwnie pytasz jakbys nie wiedzial co VAG podaje:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości