a co jak klient kupuje to staje na kresce z 2.0 16V albo jedzia na hamownie ? - poczuje ze diesel fajnie jeżdzikubi pisze:tez fakt od klienta duzo zalezy, ale dziwne jest jak klekot ktory ma byc wolny przyspiesza szybciej od 2.0 16v
Box Chiptronic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zapodałem boxa nooo ii nawet fajnie jezdzi nie jest to czego oczekiwałem (trzeba go dostroic jeszcze do auta ( ale na mokrej nawieszchni autko gubi trakcje na 2 biegu bez problemowo przy dodaniu gazu) na trzecim biegu szyje wykrzywia do tyłu ostro zobaczymy po regulacji powinien isc jeszcze lepiej wszyscy mowia ze nie wyregulowany zle jezdzi
350 tys. km i ciagle jedzie
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Chyba nie warto, mialem boxa i taki sobie efekt, odczuwalny ale zadna rewelacja. Zmienilem epromy sterownika (chipy) i teraz jest rewelacja:) Pamietaj ze KAZDY box moze tylko zwiekszyc dawke paliwa - bardziej lub mniej inteligentnie - auto jest troche mocniejsze, ale jak juz bedzie za duza dawka to mocy nie przybedzie za to bedzie kopcic:) Chip potrafi zmienic dawke paliwa, ale takze cisnienie doladowania, wiec jest takze wiecej powietrza i to dodatkowe paliwo ma sie w czym spalic. Ja mialem przed chipem max cisnienie ok. 1800-1850 mBar, teraz mam 2350mbar - to duza roznica. Poza tym w sterowniku (programie) sa tzw. limitery, czyli ograniczniki (predkosci obrotowej, cisnienia itd) - box ich nie zmienia, chip tak. A cena moze byc nizsza niz drogiego boxa - szczerze odradzam boxa.
[ Dodano: 13 Lip 2006 19:09 ]
P.S. Dokladnie przejrzalem logi - mam ponad 2400mBar (2417).
[ Dodano: 13 Lip 2006 19:09 ]
P.S. Dokladnie przejrzalem logi - mam ponad 2400mBar (2417).
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
A jak? Dlaczego komputer nie otwiera zaworu albo nie przechodzi w tryb awaryjny? Jakas 'przekladnie cisnienia' na wezyku?Corvax pisze:ja tez mam pod 2400 na seryjnym sofcie
[ Dodano: 14 Lip 2006 09:22 ]
Chyba na seryjnej (ja nie wymienialem:), dlaczego pytasz? Program mam od Uysego, jest dla 1Z, skoro w 'Specified MAP' czyli cisnieniu wymaganym jest wartosc max 2427, to znaczy ze chyba wiekszosc 1Z to potrafi?cowboy pisze:na seryjnej sprężarce od 1Z
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
To jest wartosc bezwzgledna z pomiaru cisnienia w kolektorze ssacym. Jak sobie odejmiesz atmosferyczne (ok. 1000) to zostanie 1400 ponad atmosferyczne, zreszta dziwnie pytasz jakbys nie wiedzial co VAG podaje:)
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:12 ]
P.S. Moze roznica wynika z tego za mam w aucie zamontowana turbosprezarke a nie suszarke, przy suszarkach wartosci moga byc inne
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:12 ]
P.S. Moze roznica wynika z tego za mam w aucie zamontowana turbosprezarke a nie suszarke, przy suszarkach wartosci moga byc inne
nie wiem czekam od 10 dni az mi viaken dośle interfejsa... myślałem że VAG podaje też wartość doładowania? bo jest też przecież czujnik ciśnienia atmosferycznego..dziechu pisze:zreszta dziwnie pytasz jakbys nie wiedzial co VAG podaje:)
a te 1,4 Bara to jest ciągle czy w overboost-cie? bo jeśli ciągle to znaczyłoby że turbosprężarka z 1Z jest wydajniejsza niż w AFN..
być może warftość max z mapy dotyczy takze overboosta?
ja mam wartość stałą około 1,165 Bar (serynie jest max 0,95 Bar), a przy gwałtownym przybutowaniu skacze mi grubo ponad 1,5 Bara na wskaźniku - tak więc w overboostcie mam pewnie z 1,8 Bara co pewnie da wartość max 2800 mBar
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Nie wiem na ile 'ciagle' bo nie mam blisko dlugiej, pustej drogi na testy, ale wg logow z VAGa to trzyma w okolicach 1400 przez 6-7 sek (potem musze zdjac noge z gazu bo droga sie konczy:), wiec chyba jest to ciagla wartosc. Pomiary robilem na 5 biegu od 1400 obr/min. Pelne cisnienie (powyzej 1300) osiagal od ok. 1900 obr/min.
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:57 ]
VAG podaje bezwzgledna wartosc cisnienia doladowania i cisnienie atmosferyczne - mozna odjac. Ale poniewaz cisnienie atmosferyczne niewiele sie zmienia (980-1020) to mozna latwo przestawic sie na wartosc bezwzgledna.
[ Dodano: 14 Lip 2006 11:57 ]
VAG podaje bezwzgledna wartosc cisnienia doladowania i cisnienie atmosferyczne - mozna odjac. Ale poniewaz cisnienie atmosferyczne niewiele sie zmienia (980-1020) to mozna latwo przestawic sie na wartosc bezwzgledna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości