Strona 2 z 3
: pt maja 05, 2006 21:45
autor: Gitner
pasiak pisze:waste-gate
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co to? 16h pracy
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
i juz nie lapie o co biega..
Pozdro
Gitner
: ndz maja 07, 2006 13:00
autor: Komas
wolf243, czemu masz taki mohry silniczek? myles go?
A tak przy okazji mam wyciek plynu chlodzacego, miejsce widoczne na zdjeciu wyciek jest przy samym bloku silnika jaka uszczelka tam jest potrzebna i jak sie nazywa?
![Obrazek](http://www.pawez.pl/snapshot1.jpg)
: pn maja 08, 2006 10:22
autor: wolf243
No więc jest ktoś w stanie na podstawie tych zdjęć powiedzieć mi co mam źle podpięte
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
?? Bo zakładam że z N75 jest
ostro namieszane !!
Komas pisze:czemu masz taki mohry silniczek? myles go?
tak to zdjęcie było robione po myciu silnika - polowałem na wyciek oleju
pasiak pisze:ten dziwny węzyk co leci aż tam daleko do tyłu to wężyk do waste-gate
dzięki, ale czy on jest dobrze podłączony ?? (tzn. czy leci skąd powinien ??
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
)
[ Dodano: Sro Maj 10, 2006 11:47 ]
Ej koledzy !! Czyżbyście nie mieli 15 minut na zaglądnięcie po maski swoich golfów
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
??
Nikt nie jest w stanie powiedzieć mi jak mam podpiąć te wężyki
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
??
: śr maja 10, 2006 16:27
autor: Adamm
mam nadzieje ze to Ci pomoze bardziej niz moj poprzedni post
jak cos jeszcze nie bedzie jasne to pisz smialo na gg (czesto niewidoczny)
: czw maja 11, 2006 13:13
autor: wolf243
Nareszcie będe mógł wszystko podłączyć jak należy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
!!
Dzięki wszystkim za pomoc, a szczególnie koledze
ADAMM za dużą dozę cierpliwości i wyrozumiałości
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
!!
Pozdrawiam
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
: czw maja 11, 2006 13:39
autor: Adamm
polecam sie na przyszlosc
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: wt cze 05, 2007 22:47
autor: ppablopp
mam pytanie odnosnie zaworu regulacji spalin, w moim mk3 1.9 tdi wisi sobie swobodnie i nie wiem dlaczego, auto kupilem miesioc temu i sprowadzilem go z Belgii, auto chodzi bez zarzuty, przewod raczej byl specjalnie odpiety, choc nie wiem wiem w jakim celu i co z tego wynika
: wt cze 05, 2007 22:51
autor: damcio151
mam pytanie odnosnie zaworu regulacji spalin, w moim mk3 1.9 tdi wisi sobie swobodnie i nie wiem dlaczego, auto kupilem miesioc temu i sprowadzilem go z Belgii, auto chodzi bez zarzuty, przewod raczej byl specjalnie odpiety, choc nie wiem wiem w jakim celu i co z tego wynika
odpięty był po to , aby spaliny nie wracały z powrotem do silnika . Poszukaj na forum o EGR
: śr wrz 19, 2007 09:29
autor: mihau
A u mnie z prawej strony silnika wisi jeden niepodłączony wężyk ciśnieniowy. Nie bardzo wiem gdzie go podłączyć. Wychodzą 2-a z tego samego miejsca. Jeden długi idzie tak jak na zdjęciu a krótki wisi nie podłączony. Do czego go dopiąć?
![Obrazek](http://www.askas.pl/w1_336_2.jpg)
: śr wrz 19, 2007 09:38
autor: mihau
To nie z tej strony... dodałem zdjęcie
: śr wrz 19, 2007 09:40
autor: damcio151
mihau, tylko tam raczej nie ma wężyków , ani od n75 , ani od n18
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: śr wrz 19, 2007 09:58
autor: mihau
hmm... Ja nie wiem od czego jest ten wężyk... czy od podciśnienia czy od czegoś innego. Wiem, że jeden idzie tak jak zaznaczyłem na czerwono a 2-i zaznaczony na żółto nie jest nigdzie podłączony.
Sprawdźcie jak możenie w swoich autach.
: śr wrz 19, 2007 20:36
autor: ajni
A więc rozpiska z mojego golfa AHU:
- z komputera (MAP) do kolektor ssący za IC
- kolektor ssący (plastikowa rura od filtra) do N75 od samego dołu (tam gdzie jest też ten poprzeczny- na poprzedniej stronie wolf243, pokazał fotkę)
- z N75 pod kątem do gruszki zaworu westgate
- Z N75 góra do "pipki" turba koło ssącego
- N18 z samego dołu (z prawej tam gdzie są 2 rurki) do silnika (poniżej głowicy przy 4 cylindrze wystaje coś z silnika z płaską powierzchnią tam idzie wąż do serwa i do tego węża podpięte)
- N18 środek (z prawej tam gdzie 2 tylko wyżej) do gruszki zaworu EGR
- N18 góra (w lewą stronę) do puszki filtra powietrza
- Silnik (patrz opis wyżej) idą 3 wężyki jeden na dół N18, drugi gruby do serwa i trzeci na dół do jakiegoś zaworka z 2 kablami (powiedzmy pi*rdolik)
- góra pi*rdolika idzie w ścianę działową koło przewodów od nagrzewnicy (w innym silniku widziałem podpięte do filtra powietrza)
mihau, to twoje niewiadome to właśnie mój pi*rdolik, nie wiem co to, możliwe że utrzymuje podciśnienie na stałym poziomie (jedno do silnika drugie atmosfera)
Nie wiem czy to po ludzku napisałem, ale spisywałem sobie z golfa bo robiłem passata i ktoś też popierdzielił wężyki.
: śr wrz 19, 2007 22:59
autor: Komas
Ale mi klina z tym wezykiem luzakiem wbiliscie. Jutro sprawdze i dam znać czy mam taki sma