Strona 2 z 3

: śr maja 03, 2006 22:10
autor: inek01
rhl22 pisze:dodam że ten drugi jako date pierwszej rejestracji ma 26 kwiecień 1995 roku dokładnie, może to ułatwi nieco
SDI (AEY) byl w Golfach dopiero od lipca lub wrzesnia 1995 r.

: śr maja 03, 2006 22:13
autor: rhl
tez mi sie tak zdawalo, no ale właśnie czy tam pod tą pokrywą może siedzieć turbinka no i czy ciężko się zciąga tę obudowę, bo wiecie, co by właścicielowi tego auta nie nagrzebać za bardzo, bo się jeszcze zdenerwuje i dojdzie do rękoczynów ;)

[ Dodano: Sro Maj 03, 2006 22:21 ]
czyli diagnoza wg szanownych kolegów jest taka: nr 1 to TD a nr 2 zwykly D

jesli wiecie jaki typ silnika moze miec ten ze zdjecia nr 2 to bylby po prostu stan ekstazy :P

kto pierwszy temu zwiększy się licznik pod pozycją "pomógł" :)

: śr maja 03, 2006 22:48
autor: krzychGTD
Może to trochę pomoże:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1106436
bardzo podobne - jedynie nie ma tego "czegoś" z prawej strony na kolektorze i nie ma takiej ładnej "fali", dodatkowo widać linkę od "gazu"

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100749287
a ten ma to "coś" z prawej strony, ale dodatkowo jest to zabudowane plastikiem, nie widać linki, ale nie oznacza to, że jej nie ma :)

więc
1 = TD (AAZ :) )
2 = SDI - ...chyba :D

: śr maja 03, 2006 22:52
autor: Fox_00
krzychGTD pisze:czyli diagnoza wg szanownych kolegów jest taka: nr 1 to TD a nr 2 zwykly D
wg mnie to obydwa są TD

: śr maja 03, 2006 22:57
autor: Trochim
nr 1 ma turbine

nr 2 nie ma turbiny - powietrze z filta leci prosto do kolektora ssącego, a jak zapewne się orientujecie w silnikach turbodoładowanych te dwa elementy nie są bezposrednio połaczone :bigok:

: śr maja 03, 2006 22:59
autor: Razal
1. TurboD na 100%


2. może być pierwsze z SDI

TAKIE WŁAŚNIE SDI 75KM

: śr maja 03, 2006 23:01
autor: rhl
krzychGTD pisze:Może to trochę pomoże:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1106436
bardzo podobne - jedynie nie ma tego "czegoś" z prawej strony na kolektorze i nie ma takiej ładnej "fali", dodatkowo widać linkę od "gazu"

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100749287
a ten ma to "coś" z prawej strony, ale dodatkowo jest to zabudowane plastikiem, nie widać linki, ale nie oznacza to, że jej nie ma :)

więc
1 = TD (AAZ :) )
2 = SDI - ...chyba :D

ten pierwszy to na bank nie może być SDI bo to jest rok 1993 a właśnie jak kolega wcześniej pisał to wprowadzili go dopiero w 1995 roku więc sprzedający sam nei wie co posiada, a poza tym skąd w nim 75ps :hmm:

: śr maja 03, 2006 23:03
autor: inek01
SDI - 75KM ??? Brawo...
- nastepny 75KM ???

SDI, tak jak TDI ma elektronicznie sterowana pompe.
Widac kostke przykrecona na 4 sruby do pompy i wiazke odchodzaca od niej...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=101739115
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100490139
W SDI jak i w TDI nie ma tego amortyzatora w okolicach pompy...

: śr maja 03, 2006 23:10
autor: Razal
No też tak mi się wydaje że pompka powinna być sterowana elektronicznie

i bezpośredni wtrysk :hmm:

ale nie wiem czy te pierwsze egzemplaże tak własnie nie wyglądały hmmmm

kuknij TU też 75KM :hmm:

: śr maja 03, 2006 23:14
autor: inek01
Razal pisze:kuknij TU też 75KM
Tak samo to jest SDI jak i ma 75KM, spojrzcie na date produkcji :bajer:

[ Dodano: Sro Maj 03, 2006 23:19 ]
Albo koles chce zrobic ludzi w konia, albo jego zrobili z tym SDI...

: śr maja 03, 2006 23:22
autor: mirass
numer 1 - Turbo Dyszel

numer 2 - 1,9 D (64KM)...koło SDI może to stało

: śr maja 03, 2006 23:28
autor: inek01
Po wielu za i przeciw stawiam na:
1. TD
2. D

: śr maja 03, 2006 23:30
autor: Razal
inek01 pisze:Po wielu za i przeciw stawiam na:
1. TD
2. D

Przychylam się - i uważam że inek01 ma rację

1.TD
2.D

END.