Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: JacekB » wt cze 26, 2012 11:47

doggie, dokladnie tak, 4 od ok 2000obr/min


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: doggie » wt cze 26, 2012 12:39

powinno być zero

Obrazek



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: Fahoo » śr cze 27, 2012 23:22

jakieś postępy w diagnozie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: JacekB » śr cze 27, 2012 23:31

No póki co to nie pasuje mi jedna rzecz do całej układanki- wpływ pogody.
Wyraźnie widać, że gdy jest upał auto ma bardzo silne problemy z paleniem, nierówno pracuje po odpaleniu i mocno dymi na starcie nawet po krótkim postoju (od 1 godziny), a gdy jest chłodno/zimno, to auto nawet po kilku dniach nie ruszania odpala lepiej, od razu pracuje równo i bardzo mało kurzy na biało przy rozruchu.

Gdyby było to trwałe uszkodzenie wtrysków to temperatura nie miałaby aż tak widocznego wpływu na odpalanie.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: doggie » śr cze 27, 2012 23:41

paliwo się nie cofa? Powietrza w wężykach nie ma? Dzieje się to niezależnie od ilości paliwa w baku?



Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: JacekB » śr cze 27, 2012 23:49

doggie, paliwo się gdzieś cofa, wstawiłem kilka dni temu przezroczysty wężyk między filtrem a silnikiem i widzę, że po odpaleniu i chwilę po zgaszeniu gdzieś tam wędrują pęcherzyki. Gdzieś łapie lewe powietrze, ale gdzie?

dla przypomnienia;
brak pompy wstępnej w baku,
filtr wymieniony z uszczelkami i podgrzewaczem na nówki oryginalne,
uszczelnione na nowo z 6-7 miesięcy temu wszystkie pompki zestawem naprawczym Bosch'a od Cowboy'a,
vacum pompa ma dobre ciśnienie, lecz lekko brudzi przy niej ropa, uszczelkę wymieniłem ale nie pomogło
gdy wyjąłem wkład w baku był on brudny, sitko zapchane itd, po wyczyszczeniu paliło autko lepiej, ale lekko kurzyło, jakieś 4 tygodnie jeździłem i znów problem z paleniem wraca, dlatego chcę wyjąć bak i go wyczyścić bo może to zapychanie się tego sita blokuje dopływ paliwa i wytwarzanie podciśnienia, które wciąga ropę z przewodów do baku po zgaszeniu.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: Fahoo » czw cze 28, 2012 00:16

JacekB, nie wyciagaj bo sie tylko napracujesz...wymien przewody filtr--->rurki metalowe na silniku


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Problem na zimno,zdjęcia z vag-a .

Post autor: JacekB » pt lip 06, 2012 08:59

Koledzy, zamieniłem wtrysk pierwszy z drugim bo jestem leniwy a one są na jednym ramieniu wkręcane i teraz błędy są na drugim cylindrze i tam są niewłaściwe wartości. Sprawa załatwiona wtrysk do wymiany, jednak również jeden lekko zaczyna też niedomagać. Póki co muszę to zrobić "do jazdy" a dopiero potem pomyślę o wymianie wszystkich pompek na coś lepszego bo każdy gkto jest w temacie wie jaki to koszt.

Teraz pytanie jakie u mnie są montowane pompki? Wydaje mi się, że widziałem oznaczenie CL na nich, ale głowy urwać nie dam, da się jakość sprawdzić je po Vin'ie?


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości