Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » pt cze 01, 2012 22:44

Nie zaprzeczasz, ponieważ kontakt mi się urwał z kolegą więc nie wiem jak dalej było.. teraz dałem kumplowi moje następne pompki więc w tym tyg będę miał odpowiedź czy działają
Fahoo pisze:listwa w głowicy zmieniona/?

Nie

Tylko wiem że głowica w nim była zmieniana, ponieważ tamta była spalona


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » sob cze 02, 2012 09:10

te logi stanu pompek robiłes na jałowych czy pod obciazeniem?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » sob cze 02, 2012 09:30

Na jałowych, ale od razu podam fakt że jak zmieniłem pomki miejscami to wykresy zmieniły się wraz ze zmianą miejsca pompek, a więc te wysokie wykresy ( jak słyszałem: brak odpowiedniego czasu otwierania się pompek ) były odpowiednie to nich :(


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » sob cze 02, 2012 09:41

Markoś, a czy zmieniasz 4 pompki o tym samym numerze i literze na koncu ?
czy to sa pompki do tego danego silnika czy bierzesz różne?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » sob cze 02, 2012 12:03

Numer ten sam tylko wcześniej siedziały z końcówką AM a teraz z AR, podobno są takie same, tylko dużo tańsze i jest większy wybór :shock:


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » sob cze 02, 2012 12:47

jakie miałes oryginalnie
?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » sob cze 02, 2012 14:10

Czy to były oryginalne to nie wiem, ale jak kupiłem to siedziały:

VW 038130073AM

a teraz;

VW 038130073AR

WIĘC aktualnie mam

AM /AR /AM / AR tj dwa takie dwa takie


Markoś :)

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » sob cze 02, 2012 19:02

Nowe info:

Pojechałem do dobrego elektromechanika, podłączyć swój komputer i po 30 min przyszedł z wydrukowanymi informacjami.. Po pierwsze:
-Elektryka jest w 100% sprawna, nic nie szwankuje
-czwarty wtrysk prawie w ogóle nie reaguje -.- pracuje na trzech :banghead:

Więc zostaje mi albo kupno nowego, albo regeneracji w okolicznym serwisie..

Widać niestety z tym problem muszę sobie radzić i odkładać co miesiąc 400 zł na to :banghead: Dzięki za pomoc, idą plusy


Markoś :)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: wesol » sob cze 02, 2012 21:07

Co ty masz tam z asilnik ATD czy AXR?? Pompki w tym pierwszym to z koncowka AJ lub CX a w drugim AG i DX.

pompki AR to byly np w silniku BDK


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » ndz cze 03, 2012 11:07

wesol, Już pisałem wielokrotnie :) AXR


Markoś :)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: wesol » ndz cze 03, 2012 14:18

szukaj pompek tak jak podawalem AG lub DX.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » ndz cze 03, 2012 16:14

No właśnie i mam taki zamiar kupić komplet z końcówką AG, a może polecacie jeszcze coś wymienić żeby mieć małą pewność że mi się nie zepsują po tyg ? bo słyszałem że z wymianą pompek mechanicy polecają coś jeszcze wymienić :otepienie:


Markoś :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Fahoo » ndz cze 03, 2012 16:43

uszczelki na PD


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Wielki problem z pompowtryskami [mk4]

Post autor: Markoś » śr cze 06, 2012 21:18

No niestety mały wydatek na 5 pompek z końcówką AG jak polecił wesol, ... czekam na montaż
Obrazek


Markoś :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości