: czw kwie 27, 2006 22:01
dommarc, zobacz tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46065 kolega aw69 sprzedaje swoje za jedyne 400zl, a z tego co wiem to nie jezdzil na nich jakos bardzo dlugo. Odezwij sie do niego, dobra cena
dokładnie tak jak piszesz...research1 pisze:a mi sie zdawało że on pobiera obroty ze skrzyni tak więc chyba nie ma różnicy jakie koła są
czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KMCorvax pisze:Nie sprawdzalem, ale 115PS 16V meganke II do 130-140km/h robie jak chcę
hmmm no to pojeżdziłem troche wczoraj - do Kołbieli i z powrotem...cowboy pisze:no ale dzisiaj juz wszystko OK - w niedzieli zafunduje mu ze 100 km przebieżki to i zrobie nowe pomiary na letnich kapciach
tak sadze, choć Rogal, od którego kupowałem wtryski miał po włożeniu ASV do 1Z (w audicy) parametry seryjnego AFNa (na hamowni) u mnie jest spory przyrost momentu, auto na nowych wtryskach bardzo ładnie sie zbiera, ale po podniesieniu dawki zaczeło brakowac powietrza i stąd słaba moc. Za moment zabieram sie za zaslepienie EGRa i doprowadzenie kolektora dolotowego do stanu używalności - jest tam taka breja że strach oglądac, potem przyjdzie pora na strojeniemirass pisze:czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KMCorvax pisze:Nie sprawdzalem, ale 115PS 16V meganke II do 130-140km/h robie jak chcę
o to to - też mi sie wydaje ze trzeba wiecej zimnego powietrzaCorvax pisze:auto na nowych wtryskach bardzo ładnie sie zbiera, ale po podniesieniu dawki zaczeło brakowac powietrza i stąd słaba moc
no w sumie to nie dziwne - popatrz na moment obrotowy...czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KM