zmiana wtrysków a spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 27, 2006 22:01

dommarc, zobacz tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46065 kolega aw69 sprzedaje swoje za jedyne 400zl, a z tego co wiem to nie jezdzil na nich jakos bardzo dlugo. Odezwij sie do niego, dobra cena


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 28, 2006 08:51

research1 pisze:a mi sie zdawało że on pobiera obroty ze skrzyni tak więc chyba nie ma różnicy jakie koła są
dokładnie tak jak piszesz...

tylko na większych kołach jedziesz w rzeczywistości szybciej - czyli licznikowe 100 km/h na większych kołach jest szybciej niz licznikowe 100 km/h na mniejszych...

czyli: na mniejszych kołach masz mniejszy czas do 100 :) a do tego moment na kołach masz mniejszy - wierz mi jest to odczuwalne w przyspieszeniu..

inna sprawa że TDI w zimie jeżdżą jakby szybciej :)

wczoraj przeleciałem sie Golfiną po prawie 4 tygodniach stania....przegoniłem golfika no i klimę - kurde jednak autku nie służy stanie...

- pierwsze hamowania na starcie rdzy z tarcz..
- z klimy i z wentylacji wali jak z murzyńskiej chaty\
- jak ruszałem to az było słychać trzask tak koła były "zastane"

no ale dzisiaj juz wszystko OK - w niedzieli zafunduje mu ze 100 km przebieżki to i zrobie nowe pomiary na letnich kapciach :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr maja 03, 2006 22:29

Corvax pisze:Nie sprawdzalem :P, ale 115PS 16V meganke II do 130-140km/h robie jak chcę :)
czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KM



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 04, 2006 10:43

cowboy pisze:no ale dzisiaj juz wszystko OK - w niedzieli zafunduje mu ze 100 km przebieżki to i zrobie nowe pomiary na letnich kapciach :)
hmmm no to pojeżdziłem troche wczoraj - do Kołbieli i z powrotem...

jednak czas 10,6 do 100 km/h (wg licznika) mnie coś nie zadowala...

zimą wyszło mi 10,2 :) no ale to pewnie trzeba IC większy :)

tak czy owak nie ruszyłem optymalnie (troche za mocno zapiszczały opony) no i za długo na 1 i 2 przytrzymałem...

trzeba będzie jednak chiptunning zarzucić :P



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 06, 2006 23:51

mirass pisze:
Corvax pisze:Nie sprawdzalem :P, ale 115PS 16V meganke II do 130-140km/h robie jak chcę :)
czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KM
tak sadze, choć Rogal, od którego kupowałem wtryski miał po włożeniu ASV do 1Z (w audicy) parametry seryjnego AFNa (na hamowni) u mnie jest spory przyrost momentu, auto na nowych wtryskach bardzo ładnie sie zbiera, ale po podniesieniu dawki zaczeło brakowac powietrza i stąd słaba moc. Za moment zabieram sie za zaslepienie EGRa i doprowadzenie kolektora dolotowego do stanu używalności - jest tam taka breja że strach oglądac, potem przyjdzie pora na strojenie :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz maja 07, 2006 08:54

Corvax pisze:auto na nowych wtryskach bardzo ładnie sie zbiera, ale po podniesieniu dawki zaczeło brakowac powietrza i stąd słaba moc
o to to - też mi sie wydaje ze trzeba wiecej zimnego powietrza :) bo w dawce paliwa jest jeszcze "zapas" mozliwości...jest jakiś prosty domowy sposób na polepszenie właciwości intercoolera?
czyli masz ponad 100KM ale nie 110KM...ja po przeróbce 90tki na 110tke robilem GTi 115KM
no w sumie to nie dziwne - popatrz na moment obrotowy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości