Strona 2 z 4

: czw kwie 27, 2006 19:57
autor: zaprzal
wiercik, z tego co widac na fotkach to masz chyba dobra pompe z grzybkiem :) u Rapixa tego nie ma :/ troche dziwne ze przy 3-3,5tys nie masz jeszcze pelnego doladowania, biorac pod uwage ze k14 to nie jest jakas wielka turbina i dosyc szybko sie wkreca (szczegolnie na przelotowym wydechu). U mnie w 1.6 na przelotowym wydechu i turbinie garrett T2 laduje od 2tys i przy okolo 2,5 tys mam juz okolice 1bar (dokladnie nie zwracalem uwagi w ktorym miejscu jest max, ale napewno sporo ponizej 3tys)

: czw kwie 27, 2006 20:49
autor: Rapix
A o to foty mojego silnika... i pompy...
http://img172.imageshack.us/img172/3656/pic05111cy.jpg
troszke brudny... to jak sie z zaprzalem widziałem tego dnia ;)
http://img172.imageshack.us/img172/7884/pic05127na.jpg - SouleR z kolektora jest zaslepione takie wyjscie tam sie podpina wskaznik doładowania...
pompa
http://img174.imageshack.us/img174/8983/pic05130cq.jpg

: czw kwie 27, 2006 21:14
autor: souler
rapix masz pompe jak moja. juz wiem gdzie podpiac manometr. powiedzcie mi czy przy 200 tys przebiegu modyfikacje doladowania mu nie zaszkodza? chodzi dobrze i oleju nie bierze. teraz bede mial czas to zobacze czy turbo nie leje olejem. pompe mam do roboty, bo cieknie na tulejach ale to akurat pikus. pewnie gdybym chcial zwiekszyc dawke paliwa to czeka mnie wymiana membrany z bolcem od 1.6td? no oczywiscie nie zapominam o dobrym oleju - mobil 10w40. wlasnie mam zamiar wymienic bo 10 tys zrobione.

: czw kwie 27, 2006 21:30
autor: Rapix
hehe jesli masz taka pompe jak ja to niestety ale tam membrany własnie nie ma... hmm same zwiekszenie cisnienia nic nie da musisz jeszcze dawke podniesc....

: czw kwie 27, 2006 21:55
autor: zaprzal
SouleR, jak bedziesz jezdzil z glowa, uwazal na temperature a modyfikacja tez nie bedzie jakas ekstremalna to nic zlego nie powinno sie dziac mimo przebiegu

: czw kwie 27, 2006 22:15
autor: souler
rapix to jak na tej pompie sie dawke podnosi? nie zalamuj mnie zanim jeszcze zaczalem cokolwiek robic. wymiana pompy chyba w gre nie wchodzi.

: czw kwie 27, 2006 22:30
autor: wiercik
SouleR nie wiem jak to u Was, ale jutro zrobie zdjecia mojej pompy i opisze co i jak krecisz :) ale teraz Ci podpowiem, ze za pompa masz srube i jest ona zkontrowana nakretka. Twoj zestaw "tunningowy" to klucz 13 i srubokret plaski. Poluzuj ta 13, najlepiej kluczem oczkowym, wkrec z pol obrotu srubokretem i wtedy zobaczysz podczas jazdy czy jest wystarczajaco. Tylko od razu zwieksz doladowanie. Klucz 10 i imbus chyba 4 :)

: czw kwie 27, 2006 22:50
autor: zaprzal
wiercik, problem w tym ze u nich nie ma tej membranki sterowanej cisnieniem z turbiny :/ a ona ma spory wplyw na osiagi

: czw kwie 27, 2006 23:18
autor: naum
Co to za pompa - Bosch? Ale przecież jest ten top "gruszka" ??

: pt kwie 28, 2006 00:02
autor: Michnik
Wiercik, a czy chodzi Ci ta dźwigienka z tyłu turbiny jak dodajesz gazu?

: pt kwie 28, 2006 07:04
autor: Rapix
da sie zwiekszyc dawke ale tak jak pisał Wiecik... nie ma mozliwosci z ta membrana... jesli chodzi o membrane trzeba pompe wymieniac... ja narazie tego nie planuje... ale moze w przyszlosci... kto wie....

: pt kwie 28, 2006 10:51
autor: souler
u mnie wymiana nie wchodzi w gre. dobrze ze jednak jest mozliwosc regulacji dawki. wiercik jakby ci sie chcialo to mozesz wrzucic zdjecia tej sruby. zobacze czy u mnie jest tak samo. po wymianie oleju zobacze jak trzyma sie turbina, czy olejem nie pluje i zobacze gdzie ta dzwignia jest do regulacji doladowania.

: pt kwie 28, 2006 17:14
autor: wiercik
zaprzal zwiekszylem ta dawke i troche pomoglo, ale i tak przy 3tys jest 0,7-0,8 bara. Tak juz chyba bedzie musialo zostac. :) Zaraz zejde do garazu, to zrobie zdjecia tej srubeczki :) Pod wieczor wrzuce.

: sob kwie 29, 2006 18:50
autor: Rapix
miałem dzis składac wszystko do kupy ale nic nie zrobie... powód? koles od manual boos control sobie w kulki leci delikatnie mówiac... czekam na przesyłke juz ponad tydzien i ciagle nie ma...