Strona 2 z 2

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

: śr maja 02, 2012 18:11
autor: SŁAWEK 1
To może ktoś z was wie gdzie podłączyć ten impulsator zrobię instalacje to nie jest skomplikowane chyba ze 3 kabelki tylko gdzie je podłączyć bo w instalacji u mnie niema wtyczki

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

: ndz maja 06, 2012 00:44
autor: JABcok20
W bodajzę kadetach były czujniki z wyjsciem na linke. moze z tego by cos wymodził. To był chyba czujnik do tego licznika elektronicznego digital czy jak tam zwał.

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

: czw cze 07, 2012 11:52
autor: SŁAWEK 1
koledzy czujnik zrobiony i dalej to samo przy podłączonym VAGU podczas jazdy gdy szarpie nie skacze ani dawka paliwa i wszystkie parametry są OK i się nie zmieniają nie wiem co morze powodować te szarpanie w mieście jest masakra jedyne wyjście to wysokie obroty :grrr: :grrr: :grrr:

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

: czw cze 07, 2012 11:55
autor: SŁAWEK 1
JABcok20 może podjadę któregoś dnia do ciebie to zerkniesz bo pomysły mi się skoczyły

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

: pn lis 19, 2012 20:08
autor: regod
Witam odkopuje temat mam problem podobny a mianowicie:
Posiadam Seata Arose 1.7 sdi 98'

Ostatnio zauwazylem ze przy nacisnieciu pedala gazu i trzymania w jednej pozycji (tak aby tylko utrzymywal predkosc ) samochodem szarpie i wydobywaja sie dziwne odglosy ( stukoty jakby tlokow , ale moge sie mylic bo sie nie znam ) kiedy depne delikatnie mocniej samochod mocno zrywa , przyspiesza i wszystko pracuje normalnie kiedy znow odpuszczam gaz zeby utrzymywac predkosc znow slysze stukotanie i szarpanie. Kiedy puszcze gaz samochod normalnie cichutko hamuje silnikiem i wszystko sie wydaje ok. dzieje sie to na kazdym biegu . Skrzynia byla wymieniana jakies 2 miesiace temu gdyz zrobila sie dziurka najprawdopodobniej spowodowana wyciekiem oleju z uszczelniasza . kupilem nowa , mechanik wymienil uszczelniacze , zalal olejem , pracuje bardzo dobrze. przy montazu zobaczyl na grubosc sprzegla , mowil ze jest grube i ze jest ok. Filtry :oleju - wymieniany 5 miesiecy temu , powietrza - 4 miesiace temu , paliwa- mniej wiecej 9-12 miesiecy temu. dodam ze od 3 miesiecy leje tylko verve na orlenie w jednym punkcie. silnik na luzie pracuje rowno i bez zadnych problemow. Jestem kompletnym nowicjuszem jesli chodzi o budowe samochodu , gdyz jest to moj 1 auto . Z logicznego myslenia przyszlo mi na mysl ze moze to byc pompka paliwa ( ale to moje tylko i wylacznie ,,zielone'' myslenie) moj tata pytal sie mnie czy pompa paliwa smarowana jest centralnie czy ma osobny uklad. mowil ze w starych samochodach smarowanie bylo osobno . niestety nie moglem mu odpowiedziec na to pytanie . moze miec to cos wspolnego z tym? W razie co kupilem juz filtr paliwa filtrona . zeby byl bo wymiana sie zbliza. Jak myslicie co to jest i jak temu zapobiec ?

Jest to moj 1 posta a zarazem 1 temat tutaj wiec pozdrawiam was serdecznie .