AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SŁAWEK 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 22:24
Lokalizacja: GLE

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

Post autor: SŁAWEK 1 » śr maja 02, 2012 18:11

To może ktoś z was wie gdzie podłączyć ten impulsator zrobię instalacje to nie jest skomplikowane chyba ze 3 kabelki tylko gdzie je podłączyć bo w instalacji u mnie niema wtyczki



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

Post autor: JABcok20 » ndz maja 06, 2012 00:44

W bodajzę kadetach były czujniki z wyjsciem na linke. moze z tego by cos wymodził. To był chyba czujnik do tego licznika elektronicznego digital czy jak tam zwał.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

SŁAWEK 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 22:24
Lokalizacja: GLE

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

Post autor: SŁAWEK 1 » czw cze 07, 2012 11:52

koledzy czujnik zrobiony i dalej to samo przy podłączonym VAGU podczas jazdy gdy szarpie nie skacze ani dawka paliwa i wszystkie parametry są OK i się nie zmieniają nie wiem co morze powodować te szarpanie w mieście jest masakra jedyne wyjście to wysokie obroty :grrr: :grrr: :grrr:



SŁAWEK 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 22:24
Lokalizacja: GLE

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

Post autor: SŁAWEK 1 » czw cze 07, 2012 11:55

JABcok20 może podjadę któregoś dnia do ciebie to zerkniesz bo pomysły mi się skoczyły



regod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:23

AFN szarpanie przy utrzymaniu stałej prętkości

Post autor: regod » pn lis 19, 2012 20:08

Witam odkopuje temat mam problem podobny a mianowicie:
Posiadam Seata Arose 1.7 sdi 98'

Ostatnio zauwazylem ze przy nacisnieciu pedala gazu i trzymania w jednej pozycji (tak aby tylko utrzymywal predkosc ) samochodem szarpie i wydobywaja sie dziwne odglosy ( stukoty jakby tlokow , ale moge sie mylic bo sie nie znam ) kiedy depne delikatnie mocniej samochod mocno zrywa , przyspiesza i wszystko pracuje normalnie kiedy znow odpuszczam gaz zeby utrzymywac predkosc znow slysze stukotanie i szarpanie. Kiedy puszcze gaz samochod normalnie cichutko hamuje silnikiem i wszystko sie wydaje ok. dzieje sie to na kazdym biegu . Skrzynia byla wymieniana jakies 2 miesiace temu gdyz zrobila sie dziurka najprawdopodobniej spowodowana wyciekiem oleju z uszczelniasza . kupilem nowa , mechanik wymienil uszczelniacze , zalal olejem , pracuje bardzo dobrze. przy montazu zobaczyl na grubosc sprzegla , mowil ze jest grube i ze jest ok. Filtry :oleju - wymieniany 5 miesiecy temu , powietrza - 4 miesiace temu , paliwa- mniej wiecej 9-12 miesiecy temu. dodam ze od 3 miesiecy leje tylko verve na orlenie w jednym punkcie. silnik na luzie pracuje rowno i bez zadnych problemow. Jestem kompletnym nowicjuszem jesli chodzi o budowe samochodu , gdyz jest to moj 1 auto . Z logicznego myslenia przyszlo mi na mysl ze moze to byc pompka paliwa ( ale to moje tylko i wylacznie ,,zielone'' myslenie) moj tata pytal sie mnie czy pompa paliwa smarowana jest centralnie czy ma osobny uklad. mowil ze w starych samochodach smarowanie bylo osobno . niestety nie moglem mu odpowiedziec na to pytanie . moze miec to cos wspolnego z tym? W razie co kupilem juz filtr paliwa filtrona . zeby byl bo wymiana sie zbliza. Jak myslicie co to jest i jak temu zapobiec ?

Jest to moj 1 posta a zarazem 1 temat tutaj wiec pozdrawiam was serdecznie .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości