Strona 2 z 2

1,6D gaśnie po odpaleniu

: czw mar 22, 2012 20:03
autor: kappi
powietrze pojawia sie gdy normalnie jest podawane paliwo przez filtr.. zauwazylem ze jak poruszam tym przewodem podajacym sieke na pompe to pojawiaja sie bombelki, znalazlem tez mini dziurek w tym przewodzie gdzie dostawalo sie powietrze.. wymienilem tez przewody podciśnieniowe(przelewowe) bo z jednego ciurkiem leciala sieka i mozliwe ze przez tamto powietrze wpadalo do układu paliwowego..

1,6D gaśnie po odpaleniu

: sob mar 24, 2012 22:37
autor: kappi
juz wszystko kmini i jest cacy, wystarczylo wymienic przewody podciśnieniowe, przewód podający paliwo między filtrem pompą, odpowietrzyc przewód miedzy filtrem a bakiem i na koniec odpowietrzyc wtryski i wszystko gra :food:

1,6D gaśnie po odpaleniu

: ndz mar 25, 2012 08:38
autor: Michał_1977
Grzesiek510 pisze:Silnik stał jakieś 3 miesiące wyciągnięty z samochodu
Stawiam na zapieczony regulator odśrodkowy w pompie.To on nie pozwala silnikowi zejść z obrotów.
Wtryski nie mają z tym nic wspólnego.Gdyby niedomagały,to by kopcił,mocniej klepał,albo nierówno pracował.
Patrz foto 74-85 http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli popychacz (foto 78) zapiecze się na ośce (foto 80 i 82),to będzie problem z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i rozruszać ten popychacz.
Dźwignię gazu musisz założyć względem ośki identycznie tak jak była.