Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
tomogolf2, malo slyszales
Żirko, na poczatek dobrze oczyscic i zalozyc nowe kolo ze sruba, jezdzic i obserwowac,
jesli nic nie bedzie sie dzialo to sie cieszyc, jesli nie to najlepiej zmienic wal
Żirko, na poczatek dobrze oczyscic i zalozyc nowe kolo ze sruba, jezdzic i obserwowac,
jesli nic nie bedzie sie dzialo to sie cieszyc, jesli nie to najlepiej zmienic wal
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
W tdi co prawda jest lepsze rozwiązanie jak klin ,bo jest tzw.półksiężyc ,ale i to rozwiązanie czasem się poddaje ...szczególnie jak ktoś tam wsadził swoje "fahowe " łapkitomogolf2 pisze: Żirko napisał(a):, że klin na wale to choroba TDI..
no to ciekawe, w 1,9 TD to slyszalem ze lubia sie scinac, ale w tdi? hmm
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
a widzisz, wystraszyles mnie ;p ,moze i dobrze to najwyzsza pora zajrzec do 1z bo sie lekko buja kolo pasowe na bokiAdamm pisze: malo slyszales
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
W takim przypadku wygląda to na klin ale w TDI raczej takich awarii się nie spotyka. Co innego w TD...Żirko pisze:azało się tym razem, że nie zgadzały się znaki i na pompie i na wałku rozrządu, a przesunięcie wynosiło po tyle samo
Po wyjaśnieniu sprawy napisz co było problemem a być może pomożesz innym
Re: Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
Jeśli klin na wale,kup nowy/dobre koło zębate z klinem , pożycz/załatw sobie frez do obrabiania wału i jazda. Zajmuje godzine roboty,zakładasz nową śrubę na pare kropelek nowego kleju do śrub i jazda.
jak założysz nowy pasek sprawdz czy pasek chodzi w linii.Pasek nie może się ściachać, albo nie pracuje w linii , albo coś o niego szorowało. ew. rolka jakaś inna. koła też potrafią się wyrabiać ale nie aż tyle żeby pasek całkiem spadł.
jak założysz nowy pasek sprawdz czy pasek chodzi w linii.Pasek nie może się ściachać, albo nie pracuje w linii , albo coś o niego szorowało. ew. rolka jakaś inna. koła też potrafią się wyrabiać ale nie aż tyle żeby pasek całkiem spadł.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
ja proponuję jechać do mechanika ktory zjadł zeby na dieslach, dowiedz się na forum regionalnym kto się podejmnie.
Przeskakuje rozrząd w Golf MK3 TDI AFN
Tak jeszcze celem podsumowania:
Nowe koło pasowe i śruba, klej, przy okazji nowy pasek, bo tamten po przygodach już nie jest tak wiarygodny i... przedostatni z cudotwórców źle założył napinacz i się ugięła blacha, która trzyma napinacz na swoim miejscu.. także też poszedł nowy, ale końcówka wału nie wyglądała źle, więc nikt przy niej nic nie robił. Przy okazji przeczyściłem geometrię turbiny i Golfik śmiga jak przed przygodami.
Pytanie: na ile jest teraz gwarancja, że to będzie chodziło, a nie wywinie mi numeru po przejechaniu kilkuset km? Miał może ktoś z Was takie przygody?
Nowe koło pasowe i śruba, klej, przy okazji nowy pasek, bo tamten po przygodach już nie jest tak wiarygodny i... przedostatni z cudotwórców źle założył napinacz i się ugięła blacha, która trzyma napinacz na swoim miejscu.. także też poszedł nowy, ale końcówka wału nie wyglądała źle, więc nikt przy niej nic nie robił. Przy okazji przeczyściłem geometrię turbiny i Golfik śmiga jak przed przygodami.
Pytanie: na ile jest teraz gwarancja, że to będzie chodziło, a nie wywinie mi numeru po przejechaniu kilkuset km? Miał może ktoś z Was takie przygody?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości