Strona 2 z 2

mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: pt mar 02, 2012 19:47
autor: Karol Mk 3
tak wlasnie powinno byc podlaczone

mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: pn mar 05, 2012 14:21
autor: Fahoo
To jest krociec do sterowania obiegiem wewnetrznym powietrza w kabinie i jest na podszybiu
Rozszczelnienie układu vacum skutkuje nie wysterowaniem actuatora turbiny czyt. nie wciagana jest grucha w turbo i turbo nie ładuje zadanego ciśnienia z tąd muł

Re: mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: ndz maja 27, 2012 13:14
autor: rubas
Fahoo pisze:To jest krociec do sterowania obiegiem wewnetrznym powietrza w kabinie i jest na podszybiu
Rozszczelnienie układu vacum skutkuje nie wysterowaniem actuatora turbiny czyt. nie wciagana jest grucha w turbo i turbo nie ładuje zadanego ciśnienia z tąd muł
Zamulenie ustąpiło po wymianie konwertera... (N75)
Zatkanie tego luźnego przewodu nie robi zauważalnej różnicy.

--
pozdrawiam

Re: mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: pt cze 01, 2012 13:30
autor: rubas
krzysiek1606 pisze: z pompy vacum do zaworka a z zaworka do wlaśnie tego króćca :okej:
no i właśnie tego zaworka nie ma...... :hmm:

--
pozdrawiam

Re: mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: pt cze 01, 2012 16:48
autor: krzysiek1606
rubas pisze:
krzysiek1606 pisze: z pompy vacum do zaworka a z zaworka do wlaśnie tego króćca :okej:
no i właśnie tego zaworka nie ma...... :hmm:

--
pozdrawiam
jesteś niezły przez 3 miesiące go szukałeś? :kac:

Re: mk3 silnik AFN - Skąd ten wężyk wypadł ?

: pt cze 01, 2012 18:48
autor: rubas
krzysiek1606 pisze: jesteś niezły przez 3 miesiące go szukałeś?
nie, auta nie ma już od lutego,
ale że nie miałem czasu na fora wcześniej, to dopiero teraz odpowiedziałem grzecznie kolegom... :jezor: