ukal, co do uszczelki pod głowicą weź albo od TD albo od TDI
bo te szmacianki od D są delikatne. jak założysz metalową to zapomniesz że jest cos taiego jak uszczelka pod głowicą.
ukal pisze:1) odma jak widać przez poprzedniego właściciela obklejona "fachowo" taśmą, co to może psuć?
odmę wymień lub otwórz wyczyść porządnie i sklej.
ukal pisze:2) ten "amortyzatorek" przy lince gazu, szczególnie jak jest zimny to się zacina, smarować, wymienić, wyczyścić?
można zdjąć i niczym się nie przejmowac. jego zadanie to spowalnianie ruchu dźwigni gazu na pompie. żeby autem mniej wprawny kierowca nie szarpał.
ukal pisze:3) spalanie, jeszcze nie mierzyłem dokładnie, bo mi padł aku i wyzerowało licznik, ale tak "na oko" pali koło 8 litrów. Fakt, że do roboty mam 4km, mroźna zima więc to raczej anty dieslowskie z mojej strony, ale nie za dużo? Świece nowe mam.
wolnossący diesel wolniej się nagrzewa niż doładowana wersja. i nie jest to może dużo ale górna granica normy.
na twoim miejscu sprawdziłbym kat wtrysku u pompiarza i ewentualnie wtryskiwacze czy nie leją.
jak jedziesz w dłuższą trasęjaką temperaturę trzyma silnik?