Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Mumin90 » ndz lut 05, 2012 13:24

Haki kiedyś czytałem że jakiś producent nie wiem czy to był vw czy mercedes zalecał stosować benzynę z olejem napędowym nawet do 1do 5 nie jestem pewny czy to był potwierdzone jak znajdę to podrzucę link.
każdy robi co uważa za stosowne... ja uważam ze 5l benzyny na 50l ON to w sam raz :helm:
a paliwo przez powrót zawsze coś tam jest podgrzewane może i minimalnie ale zawsze jest.
ja mam zastosowany taki podgrzewacz:
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 39830.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » ndz lut 05, 2012 14:09

Mumin90 pisze:i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika
Przy okazji jak będziesz mógł to zapodaj zdjęcie jak to wygląda w aucie :pub: bo na Alledrogo to wygląda jak jakiś produkt garażowy :bajer:


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: rybaka669 » pn lut 06, 2012 21:43

kurak udało sie rozwiązać problem?



kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: kurakk » wt lut 07, 2012 10:13

arwam pisze:pierwsze i podstawowe pytanie . paliwo jest spienione w przewododzie zasilającym czy w przewodzie powrotnym paliwa.

jak to pierwsze to przytkany smok plus nieszczelne przewody.

jak w powrotnym przewodzie jest spienione, podczas gdy w przewodzie zasilającym jest czyste paliwo,to wina leży w przywieszających się wtryskiwaczach.
Piana jest w przewodzie zasilającym.W powrocie nie wiem bo przewód nie jest przezroczysty ale sądzę że problem leży po stronie zasilania. Zrobiłem test z bańką.Odłączyłem przewód zasilający od filtra paliwa i w jego miejsce podłączyłem przewód a z drugiej strony zanurzyłem do bańki z paliwem, sytuacja bez zmian. Potem wziąłem kawałek rurki i złączyłem ze sobą przewód idący z baku z przewodem idącym do pompy i pomogło. Czyli wyglądałoby na to że problem jest po stronie filtra.Postanowiłem więc zainwestować w drugi filtr tym razem z firmy Mann. Po założeniu rewelacji nie ma, tzn.piany nie ma ale nie ma też mrozu -19 tylko jest -12. Jest za to sporo powietrza,takich bardzo malutkich baniek.Jak dla mnie to jest początek tego co było przy temp. -19 czyli piany, więc problem wg mnie nie leży w filtrze choć wszystko na to wskazywało. Udało mi się jednak coś zauważyć. Kolega DejaVu wspomniał na początku coś o Audi i tym kawałku przewodu co idzie od filtra do pompy. Może nie jest on u mnie sparciały ale w miejscu tego zgrzewu gdzie czarny zamienia się na przezroczysty można nim obracać. Nie wiem czy tak powinno być,może ktoś wie? Musze sprawdzić w moim Leonie jak to wygląda. Dodam jeszcze że wg mnie nie jest to kwestia paliwa bo w Leonie mam to samo paliwo z tym samym dodatkiem.Jestem pewny że to samo bo tankowałem oba na tej samej stacji, z tego samego dystrybutora, jeden po drugim. Zastanawiające jest jedno,po ominięciu filtra jest ok a po podłączeniu jest powietrze w przewodzie.Zastanawiam się czy sam filtr daje taki opór w zaciąganiu paliwa że może puszczać powietrze na tym zgrzewie?



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: rybaka669 » wt lut 07, 2012 10:48

a wiec w odpowiedz na twoje pytanie w miejscu tego zgrzewu o ktorym piszesz wyzej nie powinien sie obracac. a filtr moze sie zapowietrzać po przez podgrzewacz paliwa zobacz jego uszczelnienia bo to jest najczęstsza przyczyna zapowietrzania sie filtra.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » wt lut 07, 2012 11:09

Tak jak mówi @rybaka669 ten przewód nie powinien w tym miejscu się obracać-u mnie się nie obraca , ale jak w sobotę na chwilę odpalałem golfa(mam urlop) to chodził normalnie ale były widoczne malutkie banieczki powietrza , poci mi się też filtr na górze , przyczyną może być luźny przewód powrotny z pompy do filtra bo tylko on się obraca na króćcu lub też sam podgrzewacz który ma luz po osiowy - w starym filtrze tak nie było.Tu z kolei może być wina oringów które zmieniłem na nowe , miałem wpierw problem z wciśnięciem podgrzewacza ,potem wszedł , jednak za mało zalałem ropy i wyjmowałem podgrzewacz jeszcze raz - mogłem więc uszkodzić oringi.


Seat Mii 1.O CHYA

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: kurakk » śr lut 08, 2012 00:03

Temat oringów i tego zaworka też już mam przećwiczony i raczej tam jest ok.Zakładałem inny zaworek, do filtra też dołączają zestaw oringów ale kupiłem jeszcze w ASO dwa oryginalne i efektów zero. Sądze że to raczej na 99% wina tego zgrzewu ale czy myślicie, że po ominięciu filtra paliwa w samym układzie wytwarza się na tyle mniejsze podciśnienie,że ten zgrzew może nie puszczać powietrza,a po podłączeniu filtra na tyle wzrasta że zgrzew może puszczać?



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » czw lut 09, 2012 15:02

Ja dla spokoju kupiłem nowy kompletny ''podgrzewacz'' miałem problemy z włożeniem tak ciężko wchodził , zmieniłem też opaski na skręcane-zobaczę co będzie się działo,czy będzie się pocił czy już nie .


Seat Mii 1.O CHYA

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 07:58

Witam. koledzy sam już nie wiem o co chodzi wymieniony filtr, wczoraj nowy kompletny podgrzewacz i opaski skręcane na nim bo było trochę ropy na deklu filtra.Wczoraj przy -9*C rano normalnie pojechałem ,wziąłem wolne w robocie aby wymienić amortyzatory z tyłu ,bo jeden mi zamarzł i powyżej 80 golf skakał jak kangur.Zatankowałem również pół zbiornika ropy i wlałem dodatku do -40* ok. 150ml.Dziś 23*C odpalił od strzała i na 2 powolutku pojechałem z 1.5km. zaczął mi słabnąć i kopcić na biało , podniosłem maskę i ten przezroczysty przewód caluśki biały - myślałem że to lód :kac: a to tak wali piana, po zgaszeniu w przewodzie jest paliwo i jeden bąbel!? po odpaleniu dalej piana :rozpacz: Wróciłem do domu , doradźcie co robić! Mam zamiar zmienić te dwa przewody z filtra do pompy-szkoda że mam czarne-nie będę więc widział co się dzieje!

I poproszę o poradę jak dostać się do smoka w baku , bo szukam i nic nie mogę znaleźć :rozpacz:


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Haki » pt lut 10, 2012 09:42

Słabo szukałeś :bigok:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082" onclick="window.open(this.href);return false;

Ps - odkręcasz lub podnosisz tylną kanapę i masz dostęp do zbiornika ... demontujesz dekiel i wyciągasz wszystko


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 09:51

Dzięki - ja wpisywałem w wyszukiwarce , czyszczenie smoka/baku . Najgorzej że zimno jest i co to za robota w mróz , ale muszę dojść czemu i którędy ciągnie mi powietrze :rozpacz:


Seat Mii 1.O CHYA

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: kurakk » pt lut 10, 2012 10:51

U mnie przewiercenie zaworków w smoku dało efekt taki, że mam zdecydowanie mniej powietrza niż miałem i zeszłoroczną zimę objeździłem bez niespodzianek więc coś w tym jest ale nie do końca rozwiązuje problem.Być może już wtedy miałem małą nieszczelność na tym zgrzewie, a teraz bardziej się to rozruszało że przy -19 st. miałem pianę i auto zdychało na wyższych obrotach,nie wiem.W sobotę będę kombinował z uszczelnieniem tego zobaczę co to da.W ASO zestaw tych przewodów biegnących od filtra do pompy kosztuje niecałe 300PLN, a samego zasilania nie da się kupić. Tak więc nie uśmiecha mi się taki wydatek więc będę kombinował inaczej, zresztą już nie pierwszy raz:)



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 11:12

kurakk pisze:W ASO zestaw tych przewodów biegnących od filtra do pompy kosztuje niecałe 300PLN
Kurcze ja wczoraj tyle dałem za amortyzatory na tył :banghead: na pewno nie dał bym tyle za jakieś gumowe przewody - mam zamiar zamontować zwykłe nie przezroczyste i zajrzeć do baku.


Seat Mii 1.O CHYA

majkapawel05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: majkapawel05 » pt lut 10, 2012 12:02

Mumin90, witam mam taki problem od kilku juz lat. gdy temp spadnie ponizej -10 C wv golf II 1.6 TD po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrow auto sie dlawi i w pewnym momencie staje, wtedy w przewodzie z filtra paliwa do silnika- przezroczysty-widac babelki prawdopodobnie powietrza. Auto nie jest garażowane ropa pewna-dolalem benzyny i uszlachetniacza-wymieniony filtr paliwa. dzieje sie tak tylko zima od kilku juz lat gdy wjade gdzies do garazu na kilka godzin odpuszcza i jest ok, postoi noc na dworzu i od nowa problem. auto odpala rewelacyjnie przy -30 C za trzecim razem, i wyjezdzam po kilku kil. to samo niewazne ile paliwa mam zawsze to samo odkrecalem korek paliwa podczas jazdy i nic. jak wyjezdzam rano do pracy biore banke 10 l ropy-ktora cala noc stoi w cieplej kotlowni- i gdy mam po kilkunastu kil. opisany problem to ja wlewam do baku i jakos odpuszcza i jade dalej. co robic bo jak jechalem przy -20 C to i to nie pomoglo- po pewnym czasie stanal.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości