Problem z mocą w TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z mocą w TD
wracam do tematu braku mocy w moim td
Wydaje mi się że problem był w źle zamkniętej obudowie od filtra powietrza, kiedy było zimno to auto miało lepszego kopa bo jeszcze silnik nie nabrał temperatury i "lewe powietrze" nadal było zimne a kiedy było ciepło to tym bardziej silnik zasysał cieplejszego powietrza przez źle zamkniętą obudowę.
Z tym , że teraz ta obudowa mi drga tak do 1800 obrotów a potem juz jest cisza, może coś naruszyłem bo trochę przy tej obudowie grzebałem
Pozdrawiam
Wydaje mi się że problem był w źle zamkniętej obudowie od filtra powietrza, kiedy było zimno to auto miało lepszego kopa bo jeszcze silnik nie nabrał temperatury i "lewe powietrze" nadal było zimne a kiedy było ciepło to tym bardziej silnik zasysał cieplejszego powietrza przez źle zamkniętą obudowę.
Z tym , że teraz ta obudowa mi drga tak do 1800 obrotów a potem juz jest cisza, może coś naruszyłem bo trochę przy tej obudowie grzebałem
Pozdrawiam
Problem z mocą w TD
pozwoliłem sobie wstawić link do filmiku na YouTube , który pokazuje przyspieszenie golfa 1.9 td aaz takiego jak ja mam
" onclick="window.open(this.href);return false;
bo po regeneracji turbosprężarki i wymianie filtra powietrza mój AAZ ma identyczne obroty jak ten na filmiku, chciałem dowiedzieć się czy jest możłiwość wstawienia skrzyni 6 biegowej do tego silnika?
Ponieważ dłuższa jazda prędkością 120/140 km/h powoduje duże zużycie paliwa ( bo już osobiście ten temat przerobiłem) a 6 bieg zawsze te obroty by obnizył.
" onclick="window.open(this.href);return false;
bo po regeneracji turbosprężarki i wymianie filtra powietrza mój AAZ ma identyczne obroty jak ten na filmiku, chciałem dowiedzieć się czy jest możłiwość wstawienia skrzyni 6 biegowej do tego silnika?
Ponieważ dłuższa jazda prędkością 120/140 km/h powoduje duże zużycie paliwa ( bo już osobiście ten temat przerobiłem) a 6 bieg zawsze te obroty by obnizył.
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Problem z mocą w TD
lepiej od 1.9 TDI o oznaczeniu ASD. Poszukaj na forum jak ją zamontować, cała masa tematów jest.
Re: Problem z mocą w TD
''nie chcąc się chwalić, jam to uczynił''Byku84 pisze:pozwoliłem sobie wstawić link do filmiku na YouTube , który pokazuje przyspieszenie golfa 1.9 td aaz takiego jak ja mam
Dobrze mi się bujał ten motorek, ale zaczął brać oliwę i poszedł na emeryturę.
Re: Problem z mocą w TD
[/quote] ''nie chcąc się chwalić, jam to uczynił''
Dobrze mi się bujał ten motorek, ale zaczął brać oliwę i poszedł na emeryturę. [/quote]
to witam, ale trafiłem , fajnie się buja tylko szkoda że te obroty takie wysokie
ja swojego do 160km/h dalej mi prostej zabrakło
Pozdrawiam
Dobrze mi się bujał ten motorek, ale zaczął brać oliwę i poszedł na emeryturę. [/quote]
to witam, ale trafiłem , fajnie się buja tylko szkoda że te obroty takie wysokie
ja swojego do 160km/h dalej mi prostej zabrakło
Pozdrawiam
Re: Problem z mocą w TD
ja4rqu pisze:lepiej od 1.9 TDI o oznaczeniu ASD. Poszukaj na forum jak ją zamontować, cała masa tematów jest.
tylko po jej zamontowaniu trochękucy trzeba pod maskę zagonić inaczej nie ma czym jechać, skrzynia jest znacznie dłuższa.
Problem z mocą w TD
czytałem o tym,
ile tych kucy musze mieć by ta skrzynia się sprawdziła?
Pytam tylko teoretycznie,
kolego do ilu koni mogę podnieść moc mojego TD by wszystkie wszelakie podzespoły wytrzymały to obciążenie.
Znajomy mi chce pogrzebać w pompie wtryskowej i nią podnieść moc tylko ja trochę się boję bo nie wiem jak to wpłynie na pozostałe elementy silnika.
A jest jakiś inny sposób na zmiejszenie tych obrotów przy wiekszych prędkosciach?
ile tych kucy musze mieć by ta skrzynia się sprawdziła?
Pytam tylko teoretycznie,
kolego do ilu koni mogę podnieść moc mojego TD by wszystkie wszelakie podzespoły wytrzymały to obciążenie.
Znajomy mi chce pogrzebać w pompie wtryskowej i nią podnieść moc tylko ja trochę się boję bo nie wiem jak to wpłynie na pozostałe elementy silnika.
A jest jakiś inny sposób na zmiejszenie tych obrotów przy wiekszych prędkosciach?
Problem z mocą w TD
tutaj bardziej się moment przyda. a koników na biedę do tak z 90.
to wtedy jeździ podobnie do serii AAZ z tym ze już silnik nie robi tak obrotami.
jeśli nie jeździsz dużo w długich trasach to lepiej załóż krótszą skrzynkę biegów np AFF
to wtedy jeździ podobnie do serii AAZ z tym ze już silnik nie robi tak obrotami.
jeśli nie jeździsz dużo w długich trasach to lepiej załóż krótszą skrzynkę biegów np AFF
Problem z mocą w TD
dużo w długich trasach nie jeżdzę ale jak jadę to daleko i .... , pomyślę nad tym co napisałeś
moc powinno się udać podnieść do 90 konków a co do momentu obrotowego to już nie mój dział
dzięki za informacje
moc powinno się udać podnieść do 90 konków a co do momentu obrotowego to już nie mój dział
dzięki za informacje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości