zawór recyrkulacji spalin w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gesiu 25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 27, 2007 13:44
Lokalizacja: Cisek/Kędzierzyn-Kozle

Post autor: gesiu 25 » pt mar 20, 2009 19:16

Panowie ja też miałem podobny problem.Auto miało muła, czasami normalnie jeździło.Byłem pod kompa podpiąć i nic nie pokazał.Grzebałem,szukałem,podmieniałem zaworki.Nic nie pomagało.Raz spróbowałem odpiąć wężyk od podciśnienia który idzie do zaworu egr i jak ręką odjął.Auto zaczęło normalnie śmigać i zero problemów.Myślę,że ten zawór egr się po prostu zatarł lub zawiesił i to on jest przyczyną problemów.Na razie nie mam czasu go rozbierać.Jeżdżę z wężykiem odczepionym i jest w porządku.Aha wężyka nie należy zaślepiać,bo notlaufy się pojawiają.Po prostu odpiąć i i już.



mateusz19881
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Rajcza
Kontakt:

Post autor: mateusz19881 » pt mar 20, 2009 22:28

narazie dziekuje. w najblizeszym czasie wyczyszcze ten zawor i dam znac czy jest jakas roznica w mocy.
a jezeli bedzie bez zmian to jade do jakiegos serwisu vw i tam mi to sprawdza.
do usłyszenia :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[ Dodano: 20 Mar 2009 21:33 ]
dziekuje. wyczyszcze ten zawór a jak to nie pomoze to pojade jeszce raz na komputer. dam znac jaki byl efekt.

[ Dodano: 20 Mar 2009 21:33 ]
dziekuje. wyczyszcze ten zawór a jak to nie pomoze to pojade jeszce raz na komputer. dam znac jaki byl efekt.


BUGIER1

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob mar 21, 2009 14:34

gesiu 25 pisze:Panowie ja też miałem podobny problem.Auto miało muła, czasami normalnie jeździło.Byłem pod kompa podpiąć i nic nie pokazał.Grzebałem,szukałem,podmieniałem zaworki.Nic nie pomagało.Raz spróbowałem odpiąć wężyk od podciśnienia który idzie do zaworu egr i jak ręką odjął.Auto zaczęło normalnie śmigać i zero problemów.Myślę,że ten zawór egr się po prostu zatarł lub zawiesił i to on jest przyczyną problemów.Na razie nie mam czasu go rozbierać.Jeżdżę z wężykiem odczepionym i jest w porządku.Aha wężyka nie należy zaślepiać,bo notlaufy się pojawiają.Po prostu odpiąć i i już.
racja tez tak mialem w dodatku podczas przyspieszania lubil szarpnac kilka razy pomiedzy 1500-2000obr, dlatego go wyszyscilem i w koncu zaslepilem na stale blacha i nie zaluje



Vivaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:37
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Vivaldi » sob mar 21, 2009 14:57

po co czyścić ? zaślepiasz 1mm nierdzewki i masz wieczny spokój :grin:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 21, 2009 15:08

mateusz19881, daj znać czy czyszczenie coś dało



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob mar 21, 2009 15:48

Vivalid m.in. po to sie czysci tak tdla twojej informacji i nie tylko sama zaslepka pomaga owszem ale syfu nie zlikwiduje patr foto ponizej http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 15:52 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



mateusz19881
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Rajcza
Kontakt:

Post autor: mateusz19881 » sob mar 21, 2009 18:57

dzisiaj odpiolem ten wezyk i zadnej poprawy. w poniedzialek wyczyszcze i zobacze. a jak to nie pomoze tyo ja juz nie wiem co mam robic :grrr: :grrr:


BUGIER1

golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » sob mar 21, 2009 19:09

koledzy pokazcie na foto ktory wezyk trzeba odpiac zeby sprawdzic dzialanie zaworka?



mateusz19881
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Rajcza
Kontakt:

Post autor: mateusz19881 » sob mar 21, 2009 19:34

golf3tdi pisze:koledzy pokazcie na foto ktory wezyk trzeba odpiac zeby sprawdzic dzialanie zaworka?


Tylko jeden taki wezyk idzie do tego zaworu.
z lewej strony i on idzie do zaworu N 75.


BUGIER1

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob mar 21, 2009 19:53

golf3tdi prosze bardzo to fotka z egr strzalka na zielono masz ten wezyk tylko po zdjeciu zaslep ten wezyk czyms najlepiej srubka



Vivaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:37
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Vivaldi » sob mar 21, 2009 23:20

antojuja pisze:Vivalid m.in. po to sie czysci tak tdla twojej informacji
Bardzo dziękuje :grin: za informacje ale po cholere Ci czyszczenie syfu skoro zaślepiasz ?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz mar 22, 2009 00:10

Vivaldi pisze:
antojuja pisze:Vivalid m.in. po to sie czysci tak tdla twojej informacji
Bardzo dziękuje :grin: za informacje ale po cholere Ci czyszczenie syfu skoro zaślepiasz ?

zauwaz ze srednica ktoredy dostaje sie powietrze sie zmniejszyla (i to sporo) i tak dla porownania, w jaki sposob zaciagniesz wiecej powietrza przez slomke czy bez? ja dodatkowo wyczyscilem kolektor i wierz mi oplacilo sie ale kto nie chce niech nie czysci nikogo nie zmuszam przeciez



golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » pn mar 23, 2009 23:23

antojuja pisze:golf3tdi prosze bardzo to fotka z egr strzalka na zielono masz ten wezyk tylko po zdjeciu zaslep ten wezyk czyms najlepiej srubka
dzieki kolego ale zaslepic ta szczec wezyka co idzie od n75 czy ta druga?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt mar 24, 2009 17:43

ta czesc wezyka ktora wchodzi do Egr-u, poprostu ja zdejm i zaslep to ze krociec od egr bedzie ,,goly'' to nic sie nie stanie zostanie on w stanie spoczynku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości