Strona 2 z 3

: pt kwie 07, 2006 22:42
autor: ccinekk
Może masz gdzies przetarte węże od podciśnienia ? Albo turbina przeżywa swoje ostatnie chwile na tym świecie ...

: pt kwie 07, 2006 22:54
autor: Cikczak
Wymienili mi tak zaworek, który umieszczony jest u góry po prawej stronie komory silnika, taki czarny z szarą kopułką, do którego dochodzą dwa czarne wężyki. Chyba, że się mylę i to nie jest zaworek sterowania turbiną?
PZDR

: pt kwie 07, 2006 23:40
autor: domek
ccinekk - nie strasz goscia nie musi miec tego co Ty:)

: sob kwie 08, 2006 01:31
autor: Johny1984
moim skromnym zdaniem, stary (uzywany juz) zaworek jest wyrobiony i wszystko dziala oki...
a nowy jest swiezy i moze trzeba go przebujac troche...:) :(
specem nie jestem,ale swoje zdanie mozna miec...

pozdro

: sob kwie 08, 2006 07:09
autor: Mariusz D.
Mam od kilku dni podobny problem na 4 i 5 biegu jest jakiś dziwnie słaby. Czy podpięcie pod kompa wykaże co jest nie tak? Czy to jakiś zaworek czy np. turbo siada?

Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 07:12 ]
A może ktoś z okolic Katowic ma mk III 1.9 TDI 90 konnego, który by mnie przewiózł dla porównania mocy, bo ostatnio jeżdzę nową omegą z trzy litrowym silnikiem benzyną na dodatek i może to tylko psychiczne takie wrażenie że ona może a on nie :)

: sob kwie 08, 2006 08:51
autor: zaprzal
Moze czas zrobic wiosenny przeglad samochodu? Czasem wystarcza zwykla wymiana filtrow. A jak nie to diagnoza u jakiegos porzadnego mechanika. Moze juz przeplywomierz dziala nie tak jak trzeba, albo cos sie dzieje jak u poprzednikow. Ale zacznij od najprostszych spraw

: sob kwie 08, 2006 10:26
autor: ccinekk
Johny1984 pisze:moim skromnym zdaniem, stary (uzywany juz) zaworek jest wyrobiony i wszystko dziala oki...
a nowy jest swiezy i moze trzeba go przebujac troche...:) :(
Nie :) tego nie trzeba "rozruszać" to P&P zakładasz i bangla.

Ten z szarą kopułką to właśnie elektro zawór od turbiny. Więc szukaj dalej przyczyny.

: sob kwie 08, 2006 10:53
autor: Johny1984
pepevw powiedzial,ze u niego w warsztacie lepiej ida uzywane z odzysku niz nowe....
pewnie kwestia ceny....

pzdr

: sob kwie 08, 2006 16:18
autor: Cikczak
Wygrzebałem wydruki z VAG-a:
"rozpoznana usterka
Regulacja ciśnienia doładowania
Górna granica regulacji przekroczona
Usterka występująca sporadycznie"
Co wy na to??
PZDR

: sob kwie 08, 2006 16:39
autor: Corvax
przepompowanie - kierownice sie pewnie kłaniają

: sob kwie 08, 2006 17:22
autor: BruceLee30
nic innego,
WD40 laci i ruszac dzwignia od kierownic w turbo moze sie uda rozruszaac

: sob kwie 08, 2006 17:52
autor: Cikczak
Możecie mi bardziej przybliżyć co dolega mojemu turbo i jak mu dokładniej pomóc.
PZDR

: sob kwie 08, 2006 20:43
autor: Mariusz D.
A czy VAG powie co jest nie tak jeśli to przepływomierz lub turbo?

: sob kwie 08, 2006 20:53
autor: domek
Jasne ze tak. Jak trafisz na kolesia ktory umie korzystac z kompa i odczytywac wyniki to - VAG powie Ci wszystko :hmm: czasem lepiej nie wiedziec za duzo heheee