Strona 2 z 2

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:08
autor: munior
koperson pisze:Podłączyliśmy golfa pod Vag . Dawka oraz kąt wtrysku były ok .
Tzn.jakie :bajer: Bo sądząc po tym
koperson pisze:Zastanawia nas tylko fakt ze na 4 cylindrze jest brak jakiejkolwiek dawki....
to kiepsko się orientujecie ,bo nie zobaczycie dawki na zadnym cylindrze ,a tym bardziej na czwartym bo tak naprawdę to trzeci ,czyli sterujacy :chytry: widzieliście korekcje dawki ,a one nic nie mówia o dawce
koperson pisze:Byłem u mechanika , majstrował cos przy nastawniku ale to nie pomogło .
Majstrować to sobie mógł :grin: jak nie miał podpiętego vaga to szkoda było do niego jechać ...Kur...a mać :grrr: co tępe tłumoki :panna: biorą się za nastawnik bez vaga ...to nie 1,6 td że mozna sobie bez kompa śrubokrętem i kluczem przy pompie pokręcić .Watpię żeby ten "spec" przynajmniej zaznaczył sobie wcześniejsze położenie nastawnika ,przed zrzuceniem go z pompy ...

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:18
autor: koperson
Akurat Vag miał podpięty kiedy majstrował przy nastawniku :hmm: sluchaj nie jestem zadnym expertem (mozna nawet powiedzieć ze kupa sie znam) ja tutaj tylko pisze co jest nie tak i oczekuje porad . A ty zamiast powiedziec co nie tak ktos zrobił , i jak powinien zrobić to tylko potępiasz czyjeś starania

Kąt wahał sie od 38 do 42 .

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:19
autor: munior
koperson pisze:Obiecał ze zrobi wszystko jak należy tylko musze mu znowu zostawić auto .
Od razu nie miał czasu :chytry:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:19
autor: Adamm
munior pisze:Watpię żeby ten "spec" przynajmniej zaznaczył sobie wcześniejsze położenie nastawnika ,przed zrzuceniem go z pompy ...
i tak by mu to wiele nie dalo
koperson pisze: napisał(a):
Byłem u mechanika , majstrował cos przy nastawniku ale to nie pomogło .
pomajstrowac to sobie moze w spodniach bez vaga

jak patrzyliscie korekcje dawek w grupie 13 to jakim cudem twierdzisz ze dawka jest ok?

grupa 001 pozycja 02 jaka jest wartosc na cieplym silniku?
basic settings grupa 000 pozycja 02 jaka jest wartosc ?

Re: MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:27
autor: koperson
Adamm pisze:grupa 001 pozycja 02 jaka jest wartosc na cieplym silniku?
basic settings grupa 000 pozycja 02 jaka jest wartosc ?
Niestety w tym momencie juz nie jestem w stanie podać tych parametrów bo sam nie posiadam vaga

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:28
autor: munior
koperson pisze: A ty zamiast powiedziec co nie tak ktos zrobił , i jak powinien zrobić to tylko potępiasz czyjeś starania
Niczego nie potępiam ,tylko chłopaki cienko się orientujecie i nic nie zdziałacie .Niech ten patałach zrobi jak się należy ,bo za to wziął kasę ,jak ma vaga to chwila i zrobione ...chyba że robi to pierwszy raz ,bo jak każe zostawić auto to raczej tak :chytry:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:31
autor: koperson
Najwyrazniej masz racje , wychodzi na to ze slabo sie orientuje . Bo jak widać nie zrobił tego poprawnie . A ja sam nie jestem w stanie nic zrobić poniważ nie znam sie prawie na niczym , dlatego jesli auto sie psuje to jade do mechanika a nie robie auta samemu .

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: pt lis 18, 2011 21:34
autor: Fahoo
koperson, napisz do kogos z grupy regionalnej niech zarzuci ci vaga i poda kat wtrysku i dawke i bedzie wiadomo co robic

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

: ndz lis 20, 2011 21:35
autor: don vittorio
koperson, chłopaki mają rację. Musisz skorzystać z diagnozy kogoś, kto naprawdę kuma VAGa i TDI na VP. Z tego co widzę, to ten Twój mechanior sobie doświadcza na Twojej furce. Zrób tak jak mówi Fahoo, i napisz co ustaliliście tutaj. Ja mogę tam czegoś nie wiedzieć ale w temacie masz wypowiedzi naprawdę tęgich głów z tego forum i na pewno Tobie doradzą.