Strona 2 z 2

: pt kwie 07, 2006 22:41
autor: ccinekk
domek, nic ot tak nie znika całkowicie. U mnie też były notlaufy a potem przez 3miesiące spokój. Jednak po tych 3ech miesiącach notlauf pojawiał się dzień w dzień po kilka razy. Diagnoza wszystko Ci powie.

: pt kwie 07, 2006 23:35
autor: domek
zaprzal, Ty czytasz co piszesz? :hmm: lub inaczej czytasz na co odpisujesz?

: sob kwie 08, 2006 08:58
autor: zaprzal
domek, tak, a Ty czytasz ze zrozumieniem? Napisalem Ci, ze po miescie na niskich biegach tryb awaryjny wcale nie musi wystapic, a moze sie pojawic jak wyskoczysz na trase i sie rozpedzisz na 5 biegu do wysokiej predkosci (wysokiej a nie 90km/h). Wtedy silnik jest najbardziej obciazony, jest najwieksze cisnienie turbiny i moze zaczac przeladowywac i wchodzic w tryb awaryjny.
jak jestes z krakowa to http://www.ttc.pl/ a jak ci sie chce podjechac do katowic to tam jest oddzial Masters Tuning http://www.tdituning.pl/

: sob kwie 08, 2006 20:26
autor: domek
Dzieki za info. Co do tych predkosci jak bylem na obwodnicy jechalem ok.170 ale zaznaczam ze nie dawalem mu ostro po garach tylko spokojnie przyspieszalem i byl spokoj. Po miescie dla odmiany cegla na maxa do jakis 150 i nie zdarzylo sie ani raz. No nic podjade sobie pod ten adresik ktory mi podales i zobaczymy. Jeszcze raz dzieki

[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 20:28 ]
Jeszcze jedno pytanie. Czy przyczyna tego moze byc katalizator??