Strona 2 z 2

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pn lis 07, 2011 21:43
autor: tovdi1
ferdek16v pisze:Dobrze że tacy ludzie są na forum
dokładnie, sam to pewnie w nerwach bym nic nie zrobił a co najwyżej krzywdę mk3 :grin:
a tak w ogóle ferdek16v, to pompa od ciebie to 9mm, czyli ori dla AAZ, tak???

Re: Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pn lis 07, 2011 22:07
autor: ferdek16v
To jest ori pompa.Przynajmniej ja w niej nic nie grzebałem.Ale wydaje mi sie że nawet dobrze na niej szedł mój golf.

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pn lis 07, 2011 23:14
autor: Michał_1977
Nypel powrotny ma mikro otworek i siatkę,dzięki którym pompa utrzymuje ciśnienie wewnętrzne potrzebne do prawidłowej pracy.
Zamienienie go z nyplem zasilającym zakłóci pracę silnika i dodatkowo skieruje ciśnienie paliwa z pompy na wężyki przelewowe wtryskiwaczy,a tym samym doprowadzi do zrzucenia któregoś z nich.Ot,cała filozofia :bigok:

Re: Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pn lis 07, 2011 23:55
autor: Karaś
ferdek16v pisze:Podciagnij sobie linke z pompy do kokpitu no chyba że nie będzie ci przeszkadzac telepanie silnika podczas rozruchu zimnego silnika w zimę.W desce rozdzielczej pewnie masz zaślepke gdzie powinna byc dzwignia przyspieszacza.Znajduje sie ona pod kierownicą po lewej stronie.
Zaślepki nie mam,trzeba by z tym pokombinować,zawsze można to ładnie wyciąć,ale nie wiem którą linkę i jak ją podciągnąć do środka :?

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: wt lis 08, 2011 09:28
autor: tovdi1
z tyłu pompy, tzn. od strony silnika masz miejsce na linkę

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pt lut 24, 2012 22:35
autor: xxdareksxx
witam na poczatek sory ze akurat tu ale nie mam pojecia gdzie napisac o swoim problemie a mianowicie rozchodzi sie o vento 1.9 TD kupiłem ten samochód jakis czas temu no i tak rzeczy jakie bym sie chciał dowiedziec:
1. czy te auta powinny palic po miescie 8-8.5 l na 100 podkresle ze mu nie cisne jeżdżę do 2000 obr pedał praktycznie to macam i nic nie moge zejsc nizej
2 zacząłem sie bawić z pompą no i zmniejszyłem dawke obroty potem zwiekszyłem ogólnie to ją rozregulowałem chyba bo teraz jak auto jest zimne to ma obr 750-800 a gorące 1100-1150 na zimnym kopci i przerywa pózniej juz tego nie ma .
3 no i sprawa nastepna auto od samego poczatku miało muła wgl nie jezdzi zbiera sie jak stara ... nie wiem co mam zrobic dlatego do was pisze i prosze o pomoc . a i jeszcze jedno ile mniej wiecej ustawienie takiej pompy bedzie kosztowało ?

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pt lut 24, 2012 23:41
autor: Michał_1977
Ad1.
xxdareksxx pisze:jeżdżę do 2000
O mamo :panna:
Daj mu chłopie trochę w dupę,bo w turbinie to już pewnie sama sadza.Bez urazy,ale jeździsz jak emeryt.Trzymając go tak nisko na obrotach,wcale nie zaoszczędzisz na paliwie,a wręcz przeciwnie.Dodatkowo cierpią panewki.Turbina potrzebuje obrotów,by żyć.
Ad2. Szukaj tematu o regulacji pompy TD.
Ad3.
xxdareksxx pisze:auto od samego poczatku miało muła wgl nie jezdzi zbiera sie jak stara
Pewnikiem jeździł nim ktoś taki jak Ty,czyli do 2000rpm i dość.Sugeruję,że WG w turbinie ma już dość :bajer:

Wymiana pompy AAZ czy będzię pasować???

: pt lut 24, 2012 23:41
autor: JABcok20
11mm z przyśpieszaczem? Pewnie zacznie cieknąć z przyśpieszacza. Fajnie by było mięć pół elektroniczną 11mm, o ile reguluje ona tylko kat na zimnym silniku...