Strona 2 z 2

Re: MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

: wt sty 17, 2012 23:03
autor: sebastian1901
wesol
szczerze to nic bym nie ruszał gdyby nie to że auto je płyn chłodniczy...nie wiadomo krórędy...

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

: śr sty 18, 2012 08:19
autor: wesol
to sciagaj i na sprawdzenie szczelnosci daj. Zreszta moze wcale nie glowica ubywa ten płyn. kwestia dobrego szukania a moze sie cos znajdzie. Wiesz teraz mokre dni sa to ciezko pod autem wyniuchać gdzie moze lecieć. Wcale nie musi to byc dziabnieta glowica.

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

: śr sty 18, 2012 12:53
autor: deskjet
Widzę, że koledzy piszecie tu o grubości uszczelki pod głowicę, więc przy okazji chciałbym was o coś zapytać... Jakieś 2 lata temu wujaszek robił głowicę w ALH i majster który planował głowicę kazał założyć uszczelkę z 3 otworami (a wcześniej była z 1). Jakie mogą być tego skutki że jest założona grubsza? Dodam, że autko z rozruchem nie ma problemu, nawet jak było ponad -20 to palił bardzo dobrze.

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

: śr sty 18, 2012 12:58
autor: Qto
deskjet, poczytaj tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=440070" onclick="window.open(this.href);return false;

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

: śr sty 18, 2012 19:02
autor: wesol
Tdik nie bedzie mial wyczuwalnych problemów z rozruche. Tka czy siak silniki z przed wtryskiem mają stopien sprezania w okolicy 18-18,5 i pala dobrze. Napewno starci na dynamice jak sie go tak odpreży. W silnikach z wtryskiem posrednim stopien jest wiekszy b nawet i 21 czy 22 i tu bywaja problemy z odpaleniem. Czuc ze kreci rozruszniekiem łatwiej bez oporu ale słąbiej odpala. Duzo tez słabszy jest. Na forum mastersa mozesz sobie poczytac bo temat kiedyś wałkowaliśmy.