MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

Post autor: sebastian1901 » wt sty 17, 2012 23:03

wesol
szczerze to nic bym nie ruszał gdyby nie to że auto je płyn chłodniczy...nie wiadomo krórędy...


Sebastian

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

Post autor: wesol » śr sty 18, 2012 08:19

to sciagaj i na sprawdzenie szczelnosci daj. Zreszta moze wcale nie glowica ubywa ten płyn. kwestia dobrego szukania a moze sie cos znajdzie. Wiesz teraz mokre dni sa to ciezko pod autem wyniuchać gdzie moze lecieć. Wcale nie musi to byc dziabnieta glowica.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

Post autor: deskjet » śr sty 18, 2012 12:53

Widzę, że koledzy piszecie tu o grubości uszczelki pod głowicę, więc przy okazji chciałbym was o coś zapytać... Jakieś 2 lata temu wujaszek robił głowicę w ALH i majster który planował głowicę kazał założyć uszczelkę z 3 otworami (a wcześniej była z 1). Jakie mogą być tego skutki że jest założona grubsza? Dodam, że autko z rozruchem nie ma problemu, nawet jak było ponad -20 to palił bardzo dobrze.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

Post autor: Qto » śr sty 18, 2012 12:58

deskjet, poczytaj tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=440070" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK4 TDI 110KM AHF - remont głowicy

Post autor: wesol » śr sty 18, 2012 19:02

Tdik nie bedzie mial wyczuwalnych problemów z rozruche. Tka czy siak silniki z przed wtryskiem mają stopien sprezania w okolicy 18-18,5 i pala dobrze. Napewno starci na dynamice jak sie go tak odpreży. W silnikach z wtryskiem posrednim stopien jest wiekszy b nawet i 21 czy 22 i tu bywaja problemy z odpaleniem. Czuc ze kreci rozruszniekiem łatwiej bez oporu ale słąbiej odpala. Duzo tez słabszy jest. Na forum mastersa mozesz sobie poczytac bo temat kiedyś wałkowaliśmy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości