Strona 2 z 2

ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: czw wrz 22, 2011 21:14
autor: Michał_1977
twardy pisze:Michał czemu pytasz o głowice.?
Dlatego,że jak głowica jest rozklekotana (luzy trzonków zaworów w prowadnicach),to ciśnienie lubi spierniczać,a wcześniej nie pisałeś o próbie olejowej.

Re: ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: sob sty 14, 2012 23:17
autor: oldstaszek
twardy pisze:Pierścienie docieraja się przez jakies 2tyś km , remont robilem w styczniu a miesiecznie robię z 1,5tyś km tak że docieranie odpada.
Gdyby ktoś jeszcze chciał spradzic i zalac ceramizer prosze żeby sprawdził sobie ciśnienie przed i po no i oczywiście podzielil się wiedzą.
pozdr

Był gdzieś temat kolegi oldstaszka o preparacie XADO ale nie mogę znaleść.
Wybaczcie że odkopuję temat, ale...
Proszę nie porównywać ceramizera z rewitalizantami XADO - "chęć to jeszcze nie mieć".
Jak już ktokolwiek zechce sprawdzić sobie ów "C" to niech to wykona po np. dwóch wymianach olejów(jedna też w zupełności wystarczy).

Zainteresowanym mogę przesłać fotki krzywek wałków rozrządu - kolega z naszego forum kiedyś mi przesłał. Pochodzą z jego VW 1,9TDi.
Pytał - jaki element zwizualizuje powierzchnię po rewitalizantach? Najlepiej i najprościej - krzywki wałka rozrządu z uwagi na zmianę obciążeń podczas pracy(w tym oczywiście i śladu współpracy).Zapodaję fotki jako zgadywanka(dwa spotkały się z rewitalizantami a jeden nie).
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: ndz sty 15, 2012 01:00
autor: doggie
damcio151 pisze: nie pamietam czy pisałem coś o ceramizerze, ale na pewno pozytywne zdanie mam na temat modyfikatora plus ...
Ooooooooooo właśnie...... to był modyfuckator plus :bigok:

ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: ndz sty 15, 2012 06:44
autor: Michał_1977
oldstaszek pisze:Zapodaję fotki jako zgadywanka(dwa spotkały się z rewitalizantami a jeden nie).
Dwie fotki z lewej-tak,a ta z prawej-nie.Zgadłem? :bajer:

Re: ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: ndz sty 15, 2012 14:02
autor: oldstaszek
Michał_1977 pisze:
oldstaszek pisze:Zapodaję fotki jako zgadywanka(dwa spotkały się z rewitalizantami a jeden nie).
Dwie fotki z lewej-tak,a ta z prawej-nie.Zgadłem? :bajer:
Nie, nie zgadłeś a właściwie zgadłeś połowicznie.
Pierwszy z lewej: wałek rozrządu z VW golf 19,TDi z przebiegiem około 500kkm a w tym ok. 200kkm po dwukrotnym stosowaniu xado. Powiększając fotkę - widać nową strukturę na powierzchni/zainteresowanym mogę puścić fotkę aby mógł powiększyć i do tego opis. Duży przebieg i xado dało w efekcie pełną przebudowę i likwidację wszelkiego rodzaju ubytków na powierzchni(regularne kreseczki).
Fotka środkowa:wałek rozrządu z Audi 2,3 benz. - nie widział rewitalizantów/xado.
Fotka po prawej: Daewoo Lanos - przebieg po zastosowaniu xado ok. 14kkm. Widać mleczną strukturę w postaci"chmurek". Cykl należałoby przedłużyć. Niezależnie od tego - widać jak producent "dokładnie" przeprowadza obróbkę szlifowaniem... :shock:
To by było na tyle... :pub:

ciśnienie w cylindrach a stan aku?

: ndz sty 15, 2012 15:54
autor: Michał_1977
oldstaszek pisze: widać jak producent "dokładnie" przeprowadza obróbkę szlifowaniem... :shock:
I właśnie to dało mi trochę do myślenia,a w rezultacie wprowadziło w błąd,dlatego obstawiłem,że ten z środkowej fotki miał styczność z xado...