[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Ogarnąłem kabelek, żeby działał z VAG COMEM. Niedługo będą logi. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc.
PoZDR.
PoZDR.
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
u mnie problem rozwiazny ... wymina slupka i teraz jest marzenie zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika
-
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
U mnie pomogła zamiana n75 z n18.
Link do tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=420759" onclick="window.open(this.href);return false;
dzięki wielkie.
Pozdrawiam.
Link do tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=420759" onclick="window.open(this.href);return false;
dzięki wielkie.
Pozdrawiam.
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Witam , prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany . Chciałbym go wymienić ale nie wiem który to z tych dwóch . chyba że znacie jakis domowy sposób by problem rozwiązać bez jego wymiany .
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
N75 praktycznie się nie psuje.. a notlaufa masz z przeładowania, pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij zanim wydasz 120zł na n75 który zapewne jest sprawny. N75 ma białą główkę jest po prawej stronie stojąc przed autem ...Przemula pisze: bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
italiano_83, ci napisał ...nie marnuj więc kasy na n75 bo się raczej nie psujePrzemula pisze: prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany .
o właśnie ,jak wyżej taka to" udana " konstrukcja ...i nie ma żadnego "domowego sposobu "jak piszesz ,żeby się tego pozbyć jedyny sposób to rozebranie turbiny i wyczyszczenie zapieczonych kierownic ...ja mam lepszy sposób ,auta z turbiną ze zmienną geometrią ,omijam szerokim łukiem ...i radzę to wszystkim którzy mnie o to pytają.Podniecanie się 110 konikami w takim AFN-nie jest śmieszne ,bo każda zrobiona 90 tka ze zwykłą turbiną T15 ,objeżdza takiego AFN-a z palcem w nawet jak jeżdzi normalnie ,bo akurat wyjątkowo nie stoją mu kierownice ...ale staną ...wczesniej czy puzniejitaliano_83 pisze:pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
a zrobiony afn objeżdża zrobioną 90 ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
CZyli twierdzicie iz to może nie być przyczyna tkwiąca w n 75 . Radzicie by zacząć temat od czyszczenia turbiny ???
Bo problem jest u mnie taki że czasem gdy potrzebuje mu przyłożyć by odejść lub podczas wyprzedzania wyłączy się jakby turbo spadek mocy gigantyczny , problem z nika po zrestartowaniu i ponownym odpaleniu motoru .
Bo problem jest u mnie taki że czasem gdy potrzebuje mu przyłożyć by odejść lub podczas wyprzedzania wyłączy się jakby turbo spadek mocy gigantyczny , problem z nika po zrestartowaniu i ponownym odpaleniu motoru .
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
Znana większość mechaników jak słyszy o przeładowaniu turbo w Golfie, Seacie, Audi czy Passacie od razu stawia na N75 a to błąd bo w 90% jest to wina zacinającej się zmiennej geometrii turbo. Wystarczy jej czyszczenie a nie regeneracja. Owszem, większość N75 pada ale tylko w silnikach z turbo bez zmiennej geometrii a z turbo z zaworem upustowym czyli o mocy 90 KM w A3 i Golfie oraz Leonie i Skodzie z silnikami o oznaczeniu AGR, Passatach i Audi A4 oraz starszej Skodzie o oznaczeniu 1Z i AHU.
[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf
W swoim ARL już wyczysciłem turbo , nowa gruszka i n 75 i nadal jak go pogonie ponad 3000 obr to złapie i wyłaczy turbo , jak jeżdze spokojnie tak do 3000obr to się mu nic nie dzieje , jak zaczne gnieść to od razu ... brrrrr ;/ brak dostępu do vaga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości