Olej w płynie chłodniczym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MAGIK2021
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 03, 2009 13:52
Lokalizacja: grudziadz
Kontakt:

Post autor: MAGIK2021 » sob lut 20, 2010 17:45

witam kolego czytam twoj problem no i powiem ci mialem to samo to poszła ci uszczelka pod glowica.... zmien uszczelke i zobacz czy nie musisz dawac glowicy do planowania ale w sumie lepiej daj ja dawałem zrobisz jak bdziesz uwazxał no i zmien ten plyn w układzie chlodzenia tylko po wlaniu nowego bedziesz mial napewno jeszcze czarny kilka razy wymienisz to ci sie poprawi.


MAGIK2021

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 20, 2010 18:09

tiktaczek111 pisze:Witam mam nastepujacy problem w Golfie mk2 1,6 D pojawił mi sie olej w płynie chłodzacym co moze byc tego przyczyna??
Jak masz chłodnice oleju przy filtrze to sprawdż najpierw ją.Jeżeli nie masz to tak jak piszą wszyscy powyżej uszczelka pod głowicą do wymiany


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

eski12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 20, 2010 03:23
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: eski12 » sob lut 20, 2010 18:20

wystarczy tylko wymienić uszczelkę i wszystkie problemy znikna? czy cos jeszcze przy okazji?? a i czy zmieniać olej na inny bo wszyscy piszą ze jak bierze to trzeba gęściejszy?? a koledze wczesniej tez po wymianie uszczelki przestał brac tyle oleju?? i co myślicie tez o spalaniu??



Awatar użytkownika
pao1908
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 03, 2009 00:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: pao1908 » sob lut 20, 2010 20:27

Kolego eski12 radzil bym ci sprawdzic glowice na szczelnosc tylko ze to tez cos kosztuje nie zakladaj uszczelki bez sprawdzenia i planowania ja mialem takie sem objaw olej w plynie chl. tylko ze mi jeszcz do tego uszczelka puscila i na zewnatrz leciala woda i peknieta glowica one pekaja po miedzy zaworami co jak rozkrecisz to widac .po wymianie rozrzad do ustawienia i o ile sie nie myle to pompa tez.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d740ed57ea7a0b.html

eski12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 20, 2010 03:23
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: eski12 » sob lut 20, 2010 23:32

nie no jak bede robił koło uszczelki pod głowica to wszystko razem z planowaniem i reszta, a to ze mi tak duzo oleju bierze to tez uszczelka??



vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » ndz lut 21, 2010 01:43

co do oleju to sprawdz turbine , moze to ona polyka ci olej. zdejmij z niej wąz i sprawdz czy jest bardzo zaolejony. Jesli chodzi o glowice to mialem ten sam problem tyle ze moja byla peknieta miedzy kazdym cylindrem i jeszcze w kilku miejscach ale to podobno normalne :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości