arwam pisze:może i same silniki były do 86' robione ale były do aut pakowane mniej więcej do połowy 87'
szacun Arek,ale...teraz to pojechałeś po bandzie
Wyobraź sobie taką sytuację-przychodzisz do sklepu po kilka gratów do silnika i mówisz: Poproszę pierścienie,panewki,uszczelkę pod głowicę do Golfa MK2 1,6TD,ale wie Pan co.......silnik mam z 85,a całą resztę z 87...
Wyobraź sobie minę faceta...najpierw robi oczy jak 5 zł stare i strzyże uszami,a później łapie się za brzuch i zabija Cię śmiechem,o tak-
Tutaj fotka z innej książki,żebyś nie powiedział jak kiedyś,że nastąpił błąd w druku...
Kończę OT,bo nie mam zamiaru zgarnąć punktu karnego,a
Ty myśl sobie o tym co chcesz,tylko ludzi w błąd nie wprowadzaj.
arwam pisze:skoro pasuje to po co nie potrzebnie nagrzewać materiał
Zakładając,że ścianka owego kanału olejowego ma 4mm grubości,a na uszczelkę będzie zachodzić tylko 2mm,to chyba jest ryzyko,że po jakimś czasie pojawi się wyciek,prawda?