zapala sie kontrolka oleju powyzej 2tys obr. pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

zapala sie kontrolka oleju powyzej 2tys obr. pomocy

Post autor: jeryk10 » ndz sie 07, 2011 18:08

Musisz wykręcić licznik i wyjąć z niego niebieska kostkę w tej kostce masz kabel od czujnika zielono czarny pin 10 W rękę miernik i sprawdź miernikiem przejście tego kabla od zegarów do czujnika oleju po drodze łączy się ten kabel 14 pinowa kostka z prawej strony za akumulatorem w tej kostce jest przejście kabla czarnego czujnika na zielono czarny Miernik ustaw na buzer bo tak jest wygodnie sprawdzać przejście przewodu Moim zdaniem jest ten kabel gdzieś walnięty ze jest problem z ta kontrolka


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

seifer1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt lip 26, 2011 17:20
Lokalizacja: Starogard
Kontakt:

Re: zapala sie kontrolka oleju powyzej 2tys obr. pomocy

Post autor: seifer1990 » ndz sie 14, 2011 02:16

Nom problem prawdopodobnie sie rozwiazal ostatnio podczas mierzenia cisnienia oleju wymiewnilem odrazu czujnik na nowy ale brazowy czyli taki jaki byl wczesniej i taki tez powinien byc wedlug sklepu ale to nic niepomoglo, pan w sklepie powiedzial ze moze byc rowniez czujnik koloru szarego ale rzadziej spotykany kupilem zamontowalem i na tyle co udalo mi sie zaobserwowac to kontrolka sie neizapala, ale jest problem gdyz ten czujnik ma inny wtyk niz fabryczna kostka i ten brazaowy czujnik, mam pytanie czy to mozliwe ze w silniku 1.9 TDI PD symbol ATD jest szary czujnik gdzie kostka fabrycznbie (podejrzewam ze fabrycznie, moze ktos grezebal) jest inna niz powinna, stad tez moze ze kostka jest inna to moze tak sie kierowano doborem czujnika i dlatego byl provlem gdyz taki juz go kupilem ten samochod. Zastanawia mnie czy ktos czasem kiedys neigrzebal przy tej wiazsce, ogolnie problem ustal na tyle ze na krutko podpiolem kabelkiem i bylo wszystko ok ale musial bym jeszcze podlavzcyc na stale i chwile pojezdzic. pozdrawiam i dzieki za pomoc:)



seifer1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt lip 26, 2011 17:20
Lokalizacja: Starogard
Kontakt:

zapala sie kontrolka oleju powyzej 2tys obr. pomocy

Post autor: seifer1990 » pt lut 24, 2012 00:20

Problem rozwiazany, po sprawdzeniu cisnienia oleju miernikiem zmienilem czujnik na inny (o innej charakterystyce) i kontrolka zgasla.



seifer1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt lip 26, 2011 17:20
Lokalizacja: Starogard
Kontakt:

zapala sie kontrolka oleju powyzej 2tys obr. pomocy

Post autor: seifer1990 » wt sty 29, 2013 00:48

Problem rozwiazany, autko bylo po wypadku i ktos kto go skladal zalozyl wiazke nie od tego silnika i czujnik cisnienia oleju byl poprostu inny niz powinien byc z tym ze byl dobrany pod wiazke. Zakupilem nowy czujnik taki jaki powinien byc do tego motoru i wszystko jest ok, dodam tylko ze musialem przerobic wtyczke.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości