powietrze w ukladzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: mara_010 » wt cze 14, 2011 21:34

dack23, Możesz ale nie wiem czy cos to Tobie pomoże?? i co dadza Tobie te gumowe przewody? jak nie ciekną stare to po co je wymieniać, po drugie one są o wiele trwalsze niż zwykłe gumowe wężyki.
A te powietrze macie w zwrotnym czy głównym przewodzie paliwowym?? wymień przede wszytskim ten zaworek zwrotny co jest przy filtrze potem zalej na nowo filtr paliwa ropą wszytsko porządnie pozaciskaj i zobacz czy dalej tworzą się pęcherzyki?
Drugie pytanie czy na pompie nic się nie sączy?


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: dack23 » wt cze 14, 2011 21:40

mara_010 pisze:dack23, Możesz ale nie wiem czy cos to Tobie pomoże?? i co dadza Tobie te gumowe przewody? jak nie ciekną stare to po co je wymieniać, po drugie one są o wiele trwalsze niż zwykłe gumowe wężyki.
A te powietrze macie w zwrotnym czy głównym przewodzie paliwowym?? wymień przede wszytskim ten zaworek zwrotny co jest przy filtrze potem zalej na nowo filtr paliwa ropą wszytsko porządnie pozaciskaj i zobacz czy dalej tworzą się pęcherzyki?
Drugie pytanie czy na pompie nic się nie sączy?

Pompa sucha, zaworek musze wymienić, to fakt ale dziwne jest to że po zalaniu baku do pełna jest o niebo lepiej. Coś musi być z wkładem w baku na 99% moim zdaniem skoro jak jest cały w ropie to nie ma powietrza.


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
maro1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 20:43
Lokalizacja: Gródek Szl. okolice Parczewa
Kontakt:

powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: maro1982 » wt cze 14, 2011 23:17

Ja odkąd sobie wymieniłem te przewody-miedzy wtryskami i przy pompie,grube przy filtrze od przodu auta wymieniłem,natomiast te idące od tyłu tj od tych plastykowych rurek tylko skróciłem żeby ściślej wchodziły na filtr.od tamtego czasu nie zauważyłem pęcherzy nawet po postoju,a miałem nawet większe niż "ziarno fasoli":)a plastykowy idzie chyba tylko pod spodem auta bo od baku pewnie tez jest kawałkiem gumowy,tak przypuszczam:)pewnie dlatego ze gumowy może by parciał pod wpływem czynników atmosferycznych i by zaciągał powietrze,a powietrze raczej nie powinno sobie iść do pompy.bo skoro sobie zaciągnie powietrze to i je wypchnie wtryskami zamiast ropy,wiec raczej ma to wpływ na prace silnika,choć może być to niezauważalne.ale to jest moje myślenie i mogę się mylić:)plastykowego bym nie ruszał tylko gumowe bym wymieniał:)



Awatar użytkownika
dj_k2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: pt maja 13, 2011 18:02
Lokalizacja: Toruń

powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: dj_k2 » śr cze 15, 2011 07:32

Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten plastikowy czarny zawór w filtrze paliwa ( przypuszczam że to zawór zwrotny ) i ile taki zaworek kosztuje ( tylko nie jakiś badziew ) ?


... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...

Awatar użytkownika
bladzio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Re: powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: bladzio1 » śr cze 15, 2011 10:05

dj_k2 pisze:Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten plastikowy czarny zawór w filtrze paliwa ( przypuszczam że to zawór zwrotny ) i ile taki zaworek kosztuje ( tylko nie jakiś badziew ) ?
Tak to jest zawór zwrotny (tzw. podgrzewacz paliwa), kosztuje on ok 20-30 zł. Tylko podczas wymiany najlepiej też wymienić oringi na nim ale one są w komplecie z filtrem paliwa. Co do tych pęcherzy powietrza to w większości przypadków wina leży albo w przepuszczającym gdzieś tym zaworku zwrotnym lub za słabo skręconymi wężami na filtrze. Ja u siebie mam teraz po dwie opaski na wężu-jedną skręcaną i jedną tą sprężynową.



Awatar użytkownika
dj_k2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: pt maja 13, 2011 18:02
Lokalizacja: Toruń

powietrze w ukladzie paliwowym

Post autor: dj_k2 » śr cze 15, 2011 12:45

Ja też zawsze używam 2 prezerwatyw :pub:

Dzięki za info tak właśnie przypuszczałem że to zaworek zwrotny.


... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości