Strona 2 z 2
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: pn maja 09, 2011 21:42
autor: t0mal
Nie masz tego czujnika to jest zwykła mechaniczna pompa, nie pół-elektroniczna.
Przyczynny trzeba szukać gdzie indziej czyli pozostają:
-wycieki
-zapieczony zawór upustowy turbosprężarki
-trzymające hamulce
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 10:36
autor: Lukas2z107
Wycieków nie ma pompa sucha ,turbo to KKK k14 ja nie wiem w którym miejsu ten zawór jest ,jak wygłąda??hamulce nikogo ani niczego nie trzymaja...
i dalej nic ...
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 12:28
autor: t0mal
Trzeba zmierzyć doładowanie.
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 13:09
autor: Lukas2z107
ok doładowanie zmierze na dniach ....ale co z tym spalaniem bo to jest główny problem 10l/100km
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 13:38
autor: Krystian GTD
Lukas2z107 przyczyny szukaj w układzie zasilania paliwa. Spróbuj pobawić się dawką paliwa. Kręcenie śrubkami od pompy na pewno nie zaszkodzą. A mogą pomóc. W AAZ jest zwykła pompa mechaniczna i kręcenie przynosi dość duże wahania w spalaniu. Tylko zapamiętaj ile obrotów wykręciłeś/wkręciłeś daną śrubą aby powrócić do starych ustawień.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 14:59
autor: t0mal
Krystian GTD, Plomba jest na śrubie od dawki.
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: wt maja 10, 2011 17:17
autor: Lukas2z107
Krystian GTD , właśnie boję się troche krecić tymi śróbkami bo od kiedy mam golfa to nie były one ruszane i było dobrze...a możliwe jest ze pompa wtryskowa się wykańcza??
Golf 3 1.9 td AAZ 10litrów na 100km
: czw maja 12, 2011 13:50
autor: Lukas2z107
zmniejszyłem dawkę o 0.25 obrotu , ale masakra jest nie da sie jechac ,wrażenie jest jak bym ciagnol na haku z 5 ton ładunku.Wróciłem do fabrycznego ustawienia dawki paliwa...