Strona 2 z 2

: pn mar 20, 2006 09:14
autor: marcin-kielce
Podejrzewam, że w TDI efekt można uzyskać właśnie tylko jak sie wytnie wszystkie tłumiki i wstawi ostatni przelotowy. Turbina ma to do siebie, ze bardzo wycisza silnik.

: pn mar 20, 2006 17:05
autor: Rapix
Kurcze tak wiec nie wiem jakiej srednicy u siebie zrobic czy 2,5 czy mniejszy... Nie chce za glosno ale chce zeby był i przyrost KM I NM :bigok: :bajer:

: pn mar 20, 2006 17:24
autor: To_mas
marcin-kielce pisze:Turbina ma to do siebie, ze bardzo wycisza silnik.
zgadza sie nie nie uzyskasz tak roznego dziwieku znaczy basowego jak np w zwyklym dieselku:D:))) a juz o porownaniu do benzyny to nic nie mowie :)

: pn mar 20, 2006 17:40
autor: zaprzal
Rapix, a jaki jest seryjnie w aaz? bo w golfie 3 aaz jest _chyba_ kolo 50mm, jak juz robic to cos wiekszego ;)

: śr mar 22, 2006 23:13
autor: Rapix
A nawet nie wiem... ale wpierdziele 2,5 jak szalec to szalec :bigok:

: pn gru 04, 2006 16:00
autor: paolo
panowie ma ktos jakis rysunek techniczny wydechu w mk3 TDI AHU ? :) wydech rozlecial sie wiec trzeba myslec nad przelotowym. A jak przelotowy to z nierdzewki - dostep mam, goscia co podegnie wyspaa rowniez :) tylko musi wiedziec jak i tu mam problem. Musze miec jakis wzor - rysunek badz inna dokumentacje

: sob sty 06, 2007 12:08
autor: Kris-THC
Chyba niewiele jest zakładów gdzie mają giętarki do rur 2,5''. Zastanawia mnie sens montażu tak luźnego wydechu. Turbinie raczej na dobre nie wyjdzie jeżeli nie będzie miała żadnego oporu bo jak się za mocno rozkręci to się w wydech wkręci i :ass: Ja wyrzuciłem wszystkie tłumiki i kata zostawiając tylko przelotowy na końcu i oprócz szybszego wkręcania od dołu nie ma specjalnej rewelacji jeśli chodzi o efekty dźwiękowe (turbo ładnie gwiżdże i tyle). Może lepiej puścić gołą rurę bez tłumików ale o standardowej średnicy po co zaraz taką rynnę zapodawać. Silniki TDI to nie VR6 i ładny sound z nich nie popłynie. Musiałby się wypowiedzieć jakiś spec który z wydechami pracuje na codzień. Wiem że w przypadkach gdy auto ma kata blisko turbiny to nie powinno się go wyprówać tylko zastępuje się starego nowym. Świst turbiny akurat należy do przyjemnych ale praca silnika stała się u mnie głośniejsza. Spróbuję wyrzucić na próbę ostatni przelotowy tłumik i zobaczę jak będzie z samą rurą o standardowej średnicy. Po wszystkim napiszę jaki efekt.

: pn sty 22, 2007 15:58
autor: covacsxxx
Rapix, ja teraz tez tak mysle zeby wydech zrobic.....i tez tak sie zastanawiam nad 2.5