[MK3] "sportowy" wydech do TDI - jest sens???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin-kielce
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Chyba niewiele jest zakładów gdzie mają giętarki do rur 2,5''. Zastanawia mnie sens montażu tak luźnego wydechu. Turbinie raczej na dobre nie wyjdzie jeżeli nie będzie miała żadnego oporu bo jak się za mocno rozkręci to się w wydech wkręci i Ja wyrzuciłem wszystkie tłumiki i kata zostawiając tylko przelotowy na końcu i oprócz szybszego wkręcania od dołu nie ma specjalnej rewelacji jeśli chodzi o efekty dźwiękowe (turbo ładnie gwiżdże i tyle). Może lepiej puścić gołą rurę bez tłumików ale o standardowej średnicy po co zaraz taką rynnę zapodawać. Silniki TDI to nie VR6 i ładny sound z nich nie popłynie. Musiałby się wypowiedzieć jakiś spec który z wydechami pracuje na codzień. Wiem że w przypadkach gdy auto ma kata blisko turbiny to nie powinno się go wyprówać tylko zastępuje się starego nowym. Świst turbiny akurat należy do przyjemnych ale praca silnika stała się u mnie głośniejsza. Spróbuję wyrzucić na próbę ostatni przelotowy tłumik i zobaczę jak będzie z samą rurą o standardowej średnicy. Po wszystkim napiszę jaki efekt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości