Strona 2 z 3

Re: MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: pn maja 02, 2011 21:34
autor: karol8114
DaroD pisze:Moje krecenie skonczylo sie na peknietej glowicy,
Chyba to są wystarczające dowody że te głowice nie nadają się do wysokiego kręcenia. W sobotę byłem w zakładzie specjalizującym się w naprawę głowic, mistrz z 30 letnim stażem stwierdził że do udanych to one nie należą, co potwierdza moje zdanie.

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: pn maja 02, 2011 22:43
autor: żelazny
powietrza dostanie dużo
ale mam inny problem ukruszyła mi się świeca nie cala sama końcówka od przykręcania przewodu, reszta świecy jest cala ale ani drgnie, ktoś źle je wkręcił nie do końca a nie chce jej złamać przy samym bloku jak ja usunąć ma ktoś jakis patent???
reszta świec tez nie chce wyjść podobnie źle wkręcone..

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: wt maja 03, 2011 06:34
autor: kkolekk
wału nie musisz zmieniać można przewiercić dziury w kole i wale i wbić w te dziury hartowane kołki (pręty)
a co do mocy to ja mam około 165km i nic się nie dzieje

Re: MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: wt maja 03, 2011 10:02
autor: karol8114
kkolekk pisze:a co do mocy to ja mam około 165km
Jakieś dowody?

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: wt maja 03, 2011 14:22
autor: żelazny
kkolekk a masz zdjęcia w których miejscach należy wiercić ile tych klinów i jaka wielkość. bo jak się nie wie to można wszystko spier....lić

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: wt maja 03, 2011 16:19
autor: t0mal
karol8114, Sporo jeździ mocnych aaz, nie ma się co kłócić. Co do głowic to nie ma takiej w dieslach z komorami, która przegrzana nie pęka.
a i masz tu wykresy, jest też zaprzalowy 1.6

http://www.turbodiesel.pl/images/w/mrozo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.turbodiesel.pl/images/w/holset.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i167.photobucket.com/albums/u139 ... diesel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i702.photobucket.com/albums/ww24 ... gramm-.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i124.photobucket.com/albums/p28/ ... 26dyno.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: sob maja 07, 2011 16:53
autor: żelazny
no wiec miałem chwile i chciałem wyciągnąć turbo i wszystkie sruby puscily, poza ta rurka doprowadzająca olej z dołu jak je odkręcić, męczyłem się ale nie dalem rady wiec odpuściłem i wole zapytać żeby czegoś nie zchrzanic jak samo turbo do wymiany mam już następce tego bo nie chce regenerowac

Obrazek Obrazek

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: sob maja 07, 2011 17:21
autor: t0mal
Odkręć spływ z bloku - wymontujesz sobie na stole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: czw maja 12, 2011 18:12
autor: żelazny
witam
jest i nowa suszarka :chytry: kkk k16 całkiem spora trochę się różni ale da się dopasować zastanawia mnie bo przy gruszce nie ma tego cięgna do regulacji to się nie da jej już podkręcić
Obrazek

Obrazek
co do przeróbek to oczywiste dorobienie kołnierza łączenie turbo z kolektorem wylotowym i zmiana końca do mocowania wydechu

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: czw maja 12, 2011 19:53
autor: t0mal
MBC trzeba kupić

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: ndz maja 15, 2011 15:45
autor: żelazny
t0mal a co to MBC

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: ndz maja 15, 2011 15:48
autor: żelazny
Obrazek

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: ndz maja 15, 2011 18:32
autor: żelazny
dobra juz mam ten MBC :-)

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

: ndz maja 15, 2011 21:38
autor: mmichal21m
witam.. mam problem z walem, na wale mam zjechana koncowke na ktora przykerca sie kolo. i te kolo ciagle mi z niego sie zeslizguje i przestawia rorzzad ;/ szujam walu do golfa 3 1,9 GTD 75 km.. pomożcie