MKIII 1.9 GTD reanimacjia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: karol8114 » pn maja 02, 2011 21:34

DaroD pisze:Moje krecenie skonczylo sie na peknietej glowicy,
Chyba to są wystarczające dowody że te głowice nie nadają się do wysokiego kręcenia. W sobotę byłem w zakładzie specjalizującym się w naprawę głowic, mistrz z 30 letnim stażem stwierdził że do udanych to one nie należą, co potwierdza moje zdanie.



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » pn maja 02, 2011 22:43

powietrza dostanie dużo
ale mam inny problem ukruszyła mi się świeca nie cala sama końcówka od przykręcania przewodu, reszta świecy jest cala ale ani drgnie, ktoś źle je wkręcił nie do końca a nie chce jej złamać przy samym bloku jak ja usunąć ma ktoś jakis patent???
reszta świec tez nie chce wyjść podobnie źle wkręcone..



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: kkolekk » wt maja 03, 2011 06:34

wału nie musisz zmieniać można przewiercić dziury w kole i wale i wbić w te dziury hartowane kołki (pręty)
a co do mocy to ja mam około 165km i nic się nie dzieje



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: karol8114 » wt maja 03, 2011 10:02

kkolekk pisze:a co do mocy to ja mam około 165km
Jakieś dowody?



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » wt maja 03, 2011 14:22

kkolekk a masz zdjęcia w których miejscach należy wiercić ile tych klinów i jaka wielkość. bo jak się nie wie to można wszystko spier....lić



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: t0mal » wt maja 03, 2011 16:19

karol8114, Sporo jeździ mocnych aaz, nie ma się co kłócić. Co do głowic to nie ma takiej w dieslach z komorami, która przegrzana nie pęka.
a i masz tu wykresy, jest też zaprzalowy 1.6

http://www.turbodiesel.pl/images/w/mrozo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.turbodiesel.pl/images/w/holset.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i167.photobucket.com/albums/u139 ... diesel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i702.photobucket.com/albums/ww24 ... gramm-.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i124.photobucket.com/albums/p28/ ... 26dyno.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » sob maja 07, 2011 16:53

no wiec miałem chwile i chciałem wyciągnąć turbo i wszystkie sruby puscily, poza ta rurka doprowadzająca olej z dołu jak je odkręcić, męczyłem się ale nie dalem rady wiec odpuściłem i wole zapytać żeby czegoś nie zchrzanic jak samo turbo do wymiany mam już następce tego bo nie chce regenerowac

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: t0mal » sob maja 07, 2011 17:21

Odkręć spływ z bloku - wymontujesz sobie na stole



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » czw maja 12, 2011 18:12

witam
jest i nowa suszarka :chytry: kkk k16 całkiem spora trochę się różni ale da się dopasować zastanawia mnie bo przy gruszce nie ma tego cięgna do regulacji to się nie da jej już podkręcić
Obrazek

Obrazek
co do przeróbek to oczywiste dorobienie kołnierza łączenie turbo z kolektorem wylotowym i zmiana końca do mocowania wydechu



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: t0mal » czw maja 12, 2011 19:53

MBC trzeba kupić



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » ndz maja 15, 2011 15:45

t0mal a co to MBC



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » ndz maja 15, 2011 15:48

Obrazek



żelazny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 15, 2009 18:56
Lokalizacja: opole

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: żelazny » ndz maja 15, 2011 18:32

dobra juz mam ten MBC :-)



mmichal21m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 21:19

MKIII 1.9 GTD reanimacjia

Post autor: mmichal21m » ndz maja 15, 2011 21:38

witam.. mam problem z walem, na wale mam zjechana koncowke na ktora przykerca sie kolo. i te kolo ciagle mi z niego sie zeslizguje i przestawia rorzzad ;/ szujam walu do golfa 3 1,9 GTD 75 km.. pomożcie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości