Strona 2 z 3

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 07:25
autor: Michał_1977
Patryczek001 pisze:ustawi pompe oraz kąt pylenia bo to może być nie tak
I wszystko powinno wrócić do normy :bigok:
Marcin997 pisze:w jakich cenach to oscyluje??
Marcin997 pisze:około 40-50zł w warsztacie.
Dobre ceny macie...normalnie,to +/- 80zeta trzeba bulić :bajer:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 12:13
autor: Marcin997
Michał_1977, u mnie to w ogóle tych cen nie ma bo nikt tego nie robi.. Podałem taką cenę ponieważ na forum już nie raz się spotkałem, że koledzy pisali 30zł, jedni 40zł a inni 60zł.. Więc rzuciłem hasłem +/- :)
Także może być inaczej tak jak Michał_1977, napisał.. :)

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 13:16
autor: Orzeł_01
Podepnę się pod temat, bo widzę że piszecie o kącie wtrysku :D
Na jaką wartość (mm) ustawić kąt w 1.6TD JR ?
Szukałem na forum ale za cholerę nie umiem znaleźć :panna: Google też pokazało :ass:

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 13:42
autor: Patryczek001
Orzeł_01 pisze:Podepnę się pod temat, bo widzę że piszecie o kącie wtrysku :D
Na jaką wartość (mm) ustawić kąt w 1.6TD JR ?
Szukałem na forum ale za cholerę nie umiem znaleźć :panna: Google też pokazało :ass:
VOLKSWAGEN
Golf 1.5 D 76 - 80 VE 4 / 9 0,90 ± 0.02 34
Jena / Golf 1.6 D ■83 VE4/9 0.90 + 0,02 34
1.6D/TD 82 - 91 VE 4 / 9 0,90 ± 0,02 34
1.6 TD 83 - 91 VE 4 / 9 0,92 + 0,02 34
1,6 TD 89 - 90 YE4/9 1,00 + 0,02 34
1,6 TD 89-91 VE 4 / 9 0,90 ± 0.02 34
Passat / 1,6D 80 - 83 VE 4 / 9 0,90 ± 0,02 34
Santana 1,6 TD 82-86 VE4/9 0,90 ± 0,02 34
1,6 D 83-86 VE 4 / 9 0,90 + 0,02 34
Passat 1,6 TD 86- 88 VE4/9 0,90 + 0,02 34
1,6 TD 88 -89 VE 4/9 F 1,00 ± 0,02 34
1,6 TD 89 - 91 VE4/9 0,90 + 0,02 34
1,9 D 89-91 VE 4/8 F 1,00 ± 0,02 26-34
Transporter 1,6 D 8! -89 VE 4 / 9 0.90 ± 0.02 34
1.6 TD 84-89 VE 4 / 9 0.90 ± 0.02 34

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 14:08
autor: Orzeł_01
Patryczek001, dzięki :pub:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 17:10
autor: Michał_1977
Orzeł_01, tutaj masz większą ściągę dla JR-a :bajer:
Obrazek

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt maja 06, 2011 20:20
autor: Orzeł_01
Michał_1977, dzięki na pewno się przyda :pub:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: sob maja 07, 2011 14:32
autor: arwam
Patryczek001 pisze:kąt pylenia

jak ten pompiarz ustawia kąt pylenia to najpierw niech sobie ustawi kąt rozumienia. bi nie ma czegoś takiego jak kąt pylenia.

masz tylko kąt wyprzedzenia wtrysku

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: sob maja 07, 2011 15:12
autor: Michał_1977
arwam pisze:jak ten pompiarz ustawia kąt pylenia to najpierw niech sobie ustawi kąt rozumienia. bi nie ma czegoś takiego jak kąt pylenia.

masz tylko kąt wyprzedzenia wtrysku
Oczywiście tutaj w temacie,chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysku,ale uwierz mi-jest coś takiego jak kąt pylenia,bo są różne rozpylacze o różnych kątach rozpylenia,np. w IVECO są rozpylacze,które rozpylają paliwo w kształt gwiazdy.Mercedesowskie (na których śmigam) też inaczej pylą niż ori z Golfa :bajer:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: sob maja 07, 2011 23:09
autor: arwam
Michał_1977 pisze:ale uwierz mi-jest coś takiego jak kąt pylenia,bo są różne rozpylacze o różnych kątach rozpylenia,

zgadza sięale jest to wartość niezmienna. chyba że jest zużyta końcówka wtryskiwacza wtedy sięzmieniaq kąt pylenia i tu pomoże tylko jedno: wymiana zużytych elementów.


a w Iveco nie masz rozpylaczy czopikowych tylko do wtrysku bezpośredniego a więc wielo-otworkowe.

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt cze 10, 2011 17:14
autor: Patryczek001
No i problem znowu się pojawił...sprawdziłem wtryski są dobre...pompa po regeneracji,
a dzisiaj auto zapala za drugim razem tak ciężej i podczas przejechania autem po ok 5km na 5 biegu przy prędkości ok 120km/h auto zaczeło zwalniać i tracić moc ,trzymałem gaz do końca i samochód zwalniał aż musiałem redukować na prostej drodze...doszło tak do dwójki i tak na dwójcę jechałem potem stanąłem i zgasiłem auto i zapaliłem to przejechałem jakieś kolejne kilka km no i znowu zaczeło się to robić...tak jakby paliwo nie dochodziło...
przy nagłym hamowaniu z 100 km/h do ok 40km/h auto mi zgasło i potem tak chodziło nie równo jakby nie było paliwa...paliwo miałem ok 20litrów
już myślałem ze to może filtr paliwowy ale jest nowy i kupiłem drugi i też nic...oddam go może do mechanika to może on zrobiłby to zapalanie i żeby nie szwankował bo sam nie mam siły;/ gorzej jak mi zaśpiewa ze 400zl za naprawe to się załamie bo mase kasy już wsadziłem w niego;/

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: pt cze 10, 2011 21:34
autor: arwam
sprawdź czy podczas problemów z mocą/pracą silnika nie masz powietrza w przewodach paliwowych.

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

: sob cze 11, 2011 08:38
autor: Patryczek001
arwam pisze:sprawdź czy podczas problemów z mocą/pracą silnika nie masz powietrza w przewodach paliwowych.
a wymiana przewodów paliwowych w jakiej cenie wyjdzie?

Wrzucam na luz i auto gaśnie

: sob cze 11, 2011 12:12
autor: Bartek_R
Podjedź na pierwszy lepszy CPN czy do motoryzacyjnego i zapytaj ile za metr bo ori przewodów w sklepie już nie dostaniesz.