Wrzucam na luz i auto gaśnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Michał_1977 » pt maja 06, 2011 07:25

Patryczek001 pisze:ustawi pompe oraz kąt pylenia bo to może być nie tak
I wszystko powinno wrócić do normy :bigok:
Marcin997 pisze:w jakich cenach to oscyluje??
Marcin997 pisze:około 40-50zł w warsztacie.
Dobre ceny macie...normalnie,to +/- 80zeta trzeba bulić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Marcin997 » pt maja 06, 2011 12:13

Michał_1977, u mnie to w ogóle tych cen nie ma bo nikt tego nie robi.. Podałem taką cenę ponieważ na forum już nie raz się spotkałem, że koledzy pisali 30zł, jedni 40zł a inni 60zł.. Więc rzuciłem hasłem +/- :)
Także może być inaczej tak jak Michał_1977, napisał.. :)



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Orzeł_01 » pt maja 06, 2011 13:16

Podepnę się pod temat, bo widzę że piszecie o kącie wtrysku :D
Na jaką wartość (mm) ustawić kąt w 1.6TD JR ?
Szukałem na forum ale za cholerę nie umiem znaleźć :panna: Google też pokazało :ass:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Patryczek001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lut 09, 2011 16:18

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Patryczek001 » pt maja 06, 2011 13:42

Orzeł_01 pisze:Podepnę się pod temat, bo widzę że piszecie o kącie wtrysku :D
Na jaką wartość (mm) ustawić kąt w 1.6TD JR ?
Szukałem na forum ale za cholerę nie umiem znaleźć :panna: Google też pokazało :ass:
VOLKSWAGEN
Golf 1.5 D 76 - 80 VE 4 / 9 0,90 ± 0.02 34
Jena / Golf 1.6 D ■83 VE4/9 0.90 + 0,02 34
1.6D/TD 82 - 91 VE 4 / 9 0,90 ± 0,02 34
1.6 TD 83 - 91 VE 4 / 9 0,92 + 0,02 34
1,6 TD 89 - 90 YE4/9 1,00 + 0,02 34
1,6 TD 89-91 VE 4 / 9 0,90 ± 0.02 34
Passat / 1,6D 80 - 83 VE 4 / 9 0,90 ± 0,02 34
Santana 1,6 TD 82-86 VE4/9 0,90 ± 0,02 34
1,6 D 83-86 VE 4 / 9 0,90 + 0,02 34
Passat 1,6 TD 86- 88 VE4/9 0,90 + 0,02 34
1,6 TD 88 -89 VE 4/9 F 1,00 ± 0,02 34
1,6 TD 89 - 91 VE4/9 0,90 + 0,02 34
1,9 D 89-91 VE 4/8 F 1,00 ± 0,02 26-34
Transporter 1,6 D 8! -89 VE 4 / 9 0.90 ± 0.02 34
1.6 TD 84-89 VE 4 / 9 0.90 ± 0.02 34



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Orzeł_01 » pt maja 06, 2011 14:08

Patryczek001, dzięki :pub:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Michał_1977 » pt maja 06, 2011 17:10

Orzeł_01, tutaj masz większą ściągę dla JR-a :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Orzeł_01 » pt maja 06, 2011 20:20

Michał_1977, dzięki na pewno się przyda :pub:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

arwam

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: arwam » sob maja 07, 2011 14:32

Patryczek001 pisze:kąt pylenia

jak ten pompiarz ustawia kąt pylenia to najpierw niech sobie ustawi kąt rozumienia. bi nie ma czegoś takiego jak kąt pylenia.

masz tylko kąt wyprzedzenia wtrysku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Michał_1977 » sob maja 07, 2011 15:12

arwam pisze:jak ten pompiarz ustawia kąt pylenia to najpierw niech sobie ustawi kąt rozumienia. bi nie ma czegoś takiego jak kąt pylenia.

masz tylko kąt wyprzedzenia wtrysku
Oczywiście tutaj w temacie,chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysku,ale uwierz mi-jest coś takiego jak kąt pylenia,bo są różne rozpylacze o różnych kątach rozpylenia,np. w IVECO są rozpylacze,które rozpylają paliwo w kształt gwiazdy.Mercedesowskie (na których śmigam) też inaczej pylą niż ori z Golfa :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: arwam » sob maja 07, 2011 23:09

Michał_1977 pisze:ale uwierz mi-jest coś takiego jak kąt pylenia,bo są różne rozpylacze o różnych kątach rozpylenia,

zgadza sięale jest to wartość niezmienna. chyba że jest zużyta końcówka wtryskiwacza wtedy sięzmieniaq kąt pylenia i tu pomoże tylko jedno: wymiana zużytych elementów.


a w Iveco nie masz rozpylaczy czopikowych tylko do wtrysku bezpośredniego a więc wielo-otworkowe.



Patryczek001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lut 09, 2011 16:18

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Patryczek001 » pt cze 10, 2011 17:14

No i problem znowu się pojawił...sprawdziłem wtryski są dobre...pompa po regeneracji,
a dzisiaj auto zapala za drugim razem tak ciężej i podczas przejechania autem po ok 5km na 5 biegu przy prędkości ok 120km/h auto zaczeło zwalniać i tracić moc ,trzymałem gaz do końca i samochód zwalniał aż musiałem redukować na prostej drodze...doszło tak do dwójki i tak na dwójcę jechałem potem stanąłem i zgasiłem auto i zapaliłem to przejechałem jakieś kolejne kilka km no i znowu zaczeło się to robić...tak jakby paliwo nie dochodziło...
przy nagłym hamowaniu z 100 km/h do ok 40km/h auto mi zgasło i potem tak chodziło nie równo jakby nie było paliwa...paliwo miałem ok 20litrów
już myślałem ze to może filtr paliwowy ale jest nowy i kupiłem drugi i też nic...oddam go może do mechanika to może on zrobiłby to zapalanie i żeby nie szwankował bo sam nie mam siły;/ gorzej jak mi zaśpiewa ze 400zl za naprawe to się załamie bo mase kasy już wsadziłem w niego;/



arwam

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: arwam » pt cze 10, 2011 21:34

sprawdź czy podczas problemów z mocą/pracą silnika nie masz powietrza w przewodach paliwowych.



Patryczek001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr lut 09, 2011 16:18

Re: Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Patryczek001 » sob cze 11, 2011 08:38

arwam pisze:sprawdź czy podczas problemów z mocą/pracą silnika nie masz powietrza w przewodach paliwowych.
a wymiana przewodów paliwowych w jakiej cenie wyjdzie?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Wrzucam na luz i auto gaśnie

Post autor: Bartek_R » sob cze 11, 2011 12:12

Podjedź na pierwszy lepszy CPN czy do motoryzacyjnego i zapytaj ile za metr bo ori przewodów w sklepie już nie dostaniesz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości