Pije olej... DUZO...1,6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » wt mar 29, 2011 23:01

tomogolf2 pisze: arwam napisał(a):tomogolf2, przy VNT zawsze będzie przez zamki w pierścieniach robić przedmuchy i będzie płuło przez odmę a dzieje się tak zwłaszcza jak sterujemy turbiną tylko gruszką nadciśnieniowo bo wtedy masz stale zamknięte kierownice i uchylane są dopiero po osiągnięciu zadanego ciśnienia o ile nie są zapieczone bo wtedy potrafi bardzo szybko wyrzucić olej. dlatego ja jeździłem potem na WG.


a widzisz, moze dzieje sie tak, bo mam wg cisnieniowy ale na starcie kierownice sa zamkniete, dopiero po osiagnieciu cisnienia sie otwieraja...

najprawdopodobniej właśnie dlatego się tak dzieje.
dlatego wymyśliłem nowy sposób sterowania VNT ale nie mam go z czego zrobić :(
tomogolf2 pisze:a co to znaczy?:D upalacz? :hmm:
upalacza jak sama nazwa wskazuje zajmuję się głównie upalaniem silnika :) taki rodzaj Kata dla silnika :jaja:
tomogolf2 pisze: arwam napisał(a):na kilka dni zmniejsz dalej doładowanie i zobacz czy będzie to samo nadal.


a jak bedzie to samo? albo nie bedzie? :chytry:
będzie ale powinno się zmniejszyć jego nasilenie. proponuję nieco wydłużyć sztangę żeby kieronice jkiedy jeszcze nie masz zadanego ciśnienia były nieco bardziej uchylone wtedy nie będziesz miał takiego ciśnienia na wydechu i nie powinno wypluwać tyle oleju przez odmę.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » śr mar 30, 2011 09:36

arwam pisze:nie będziesz miał takiego ciśnienia na wydechu
hmm jak zmieniam bieg to w rurze slychac turbo jak schodzi z obrotow, dzieje sie tak do 3500br, potem juz tego nie ma, taki gwizd, jak torche bardziej uchyle łopatki to gwizd znika w calym zakresie.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » śr mar 30, 2011 19:58

albo wydłuż sztangę jeśli ciśnienie regulujesz za pomocąMBC a jeśli tylko naciągiem siłownika to na ograniczniku lekko uchyl kierownice. turbo będzie troszkę później i wolniej wstawać ale powinno ustać plucie olejem z odmy na taką skalę bo niewielkie ilości zawsze będą w dolocie.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » czw mar 31, 2011 19:39

arwam pisze:albo wydłuż sztangę
zrobilem, nie pomoglo, ustawilem 1,0 cisnienia i dalej to samo
olej wylatuje nawet bagnetem...

nasuneła mi sie jedna mysl, jak podłaczalem przewod olejowy do turbiny to mialem z tym problem musialem sztukowac z roznych redukcji 8/10/12 + gumowy ale srednice kanałow olejowych byly roznej wielkosci, mniejsze wieksze, moze to byc sprawka? druga sprawa ze nie dociagnełem głowicy, i moze komprecha wali w kanał olejowy?

czasem jak przyspieszam np na 2 biegu trzyma cisnienie 1b, zmieniam bieg na 3 i juz nie idzie do 1b tylko np0,7 odposzcze gaz, dodam i idzie znow do 1b, dzieje sie tak tylko przy wysokich obrotach.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » czw mar 31, 2011 21:03

tomogolf2, raczej sprawdź czy nie jest nigdze przewód odpływu załamany lub może jeszcze być walnięte uszczelnienie kompesora w turbinie



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » czw mar 31, 2011 22:38

arwam pisze:lub może jeszcze być walnięte uszczelnienie kompesora w turbinie
wiec turbo smietnik...

załoze przewod i dokece uszczleke... zobacze co wtedy bedzie


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » pt kwie 01, 2011 08:27

sprawdźczy nigdzie odpłym nie jest załamany lub zatkany. wtedy też przy dobrych uszczelnieniach będzie sięto samo działo; wiem bo raz mnie to spotkało. przez 80km spokojnej jazdy ( dotarcie jeszcze jak miałem K03 na M-TDI ) auto wypiło ponad 1,5l oleju, po poprawieniu odpływu nic nie ubywało, dopóki się turbo nie zesrało



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » pt kwie 01, 2011 22:40

arwam pisze:sprawdźczy nigdzie odpłym nie jest załamany lub zatkany.
z odpływem wszystko ok,
na dniach sciagam głowice zobacze co sie tam dzieje, moze tuleja pekła? albo tłok? jak nie to wstawiam uszczleke od 1,6 i zobacze co bedzie.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » sob kwie 02, 2011 22:11

dorzuce jeszcze odpowietrzeni skrzyni korbowej tak jak w 1,9... moze to cos pomoze


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 03, 2011 07:57

tomogolf2 pisze:dorzuce jeszcze odpowietrzeni skrzyni korbowej tak jak w 1,9... moze to cos pomoze
Raczej na odwrót... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » ndz kwie 03, 2011 09:06

Michał_1977 pisze:Raczej na odwrót...
a probował ktos? teraz mam norlanie tak jak w 1,6 bez odpowietrznia bloku po odkreceniu korka oleju strasznie dmucha oparami...
nie bylo tego na głowicy 1,6...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 03, 2011 15:20

No widzisz,a jak założysz odmę dolną,to jeszcze więcej syfu będzie trafiać do dolotu.Głowica z 1,9 może mieć szersze szczeliny olejowe i dlatego bardziej dmucha :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » ndz kwie 03, 2011 16:03

trzeba zrobić lepszy separator coś ala catch tank



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » śr kwie 13, 2011 07:35

Okazało sie ze 3. tłok pekł...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości