tomogolf2 pisze: arwam napisał(a):tomogolf2, przy VNT zawsze będzie przez zamki w pierścieniach robić przedmuchy i będzie płuło przez odmę a dzieje się tak zwłaszcza jak sterujemy turbiną tylko gruszką nadciśnieniowo bo wtedy masz stale zamknięte kierownice i uchylane są dopiero po osiągnięciu zadanego ciśnienia o ile nie są zapieczone bo wtedy potrafi bardzo szybko wyrzucić olej. dlatego ja jeździłem potem na WG.
a widzisz, moze dzieje sie tak, bo mam wg cisnieniowy ale na starcie kierownice sa zamkniete, dopiero po osiagnieciu cisnienia sie otwieraja...
najprawdopodobniej właśnie dlatego się tak dzieje.
dlatego wymyśliłem nowy sposób sterowania VNT ale nie mam go z czego zrobić

upalacza jak sama nazwa wskazuje zajmuję się głównie upalaniem silnikatomogolf2 pisze:a co to znaczy?:D upalacz?


będzie ale powinno się zmniejszyć jego nasilenie. proponuję nieco wydłużyć sztangę żeby kieronice jkiedy jeszcze nie masz zadanego ciśnienia były nieco bardziej uchylone wtedy nie będziesz miał takiego ciśnienia na wydechu i nie powinno wypluwać tyle oleju przez odmę.tomogolf2 pisze: arwam napisał(a):na kilka dni zmniejsz dalej doładowanie i zobacz czy będzie to samo nadal.
a jak bedzie to samo? albo nie bedzie?