Strona 2 z 6

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: sob mar 19, 2011 16:10
autor: Marciano8719fe
Witam wszystkich zainteresowanych Moim tematem sprawdzałem golfa dziś i Dymienie zaczyna się od 1400rpm a Telepanie silnikiem 1650 i d0 1800 rpm strasznie dymni powyżej już jest normalna praca zero kopcenia itp ;) :bigok:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: sob mar 19, 2011 18:04
autor: Michał_1977
Marciano8719fe, tak jak pisałem wcześniej-wykręć i sprawdź ten zaworek ciśnieniowy.
Być może łopatki w pompie wstępnej zacinają się,ale obym się mylił,bo to wiąże się z rozbiórką pompy.
Zobacz jeszcze,czy wężykiem do pompy nie płyną pęcherze powietrza zarówno na wolnych obrotach,jak i po dodaniu gazu :bajer:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: sob mar 19, 2011 20:48
autor: Marciano8719fe
Ok sprawdzę ten zaworek Jutro i damm znać Pozdrawaim :pub:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: wt mar 22, 2011 21:11
autor: Marciano8719fe
Witam nie miałem czasu za bardzo Ale dziś trochę jeszcze podkreciłem obroty bo miał trochę za niskie żadne pęcherze nie idą do pompy zarówno na gazie jak i na wolnych obrotach a z tym zaworem to mogę go swobodnie wykręcić ? i nic się w pompie nie przestawi????? Zauważyłem że na Ciepłym silniku Golf nie dymni wcale w tym zakresie obrotów ale silnik jednak zadyszki dostaje od 1400 do 1600 strasznie nim telepie dymu nie widać;PWieć co jest z tym golfem ????? :bigok:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: wt mar 22, 2011 23:30
autor: Michał_1977
Marciano8719fe pisze:z tym zaworem to mogę go swobodnie wykręcić ? i nic się w pompie nie przestawi?
Nic się nie przestawi.Można swobodnie go wyjąć.
Myślałem,że już to zrobiłeś...
Jak go wyjmiesz,to potrząśnij nim wzdłuż i *#cenzura#* się,czy tłoczek i sprężynka w nim dzwonią.Jeżeli jest zapieczony,to nic nie usłyszysz.

Re: Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: śr mar 23, 2011 00:29
autor: Marciano8719fe
Michał_1977 pisze:
Marciano8719fe pisze:z tym zaworem to mogę go swobodnie wykręcić ? i nic się w pompie nie przestawi?
Nic się nie przestawi.Można swobodnie go wyjąć.
Myślałem,że już to zrobiłeś...
Jak go wyjmiesz,to potrząśnij nim wzdłuż i *** się,czy tłoczek i sprężynka w nim dzwonią.Jeżeli jest zapieczony,to nic nie usłyszysz.
Dzięki Michał_1977 Jutro Postaram się do tego zabrać Pozdrawiam Idam znać co i jak :pub:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: śr mar 23, 2011 21:32
autor: Marciano8719fe
Cześć Wam nie udało mi się odkręcić zaworu.Nie mam odpowiedniego klucza żeby się dostać ;( a pompy nie wyjmuje bo auto mi jest ciągle Potrzebne Klucz się zwykły gnie ;( golf już na 5 tce przy 70 szarpie ;(( :banghead:

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: ndz lip 17, 2011 21:29
autor: Marciano8719fe
Witam serdecznie Problem został rozwiązany i już nic nie telepie ani silnik się nie dławi Pali od strzała jak Kiedyś... Mechanik wykrecił wtryski ustawił Pompe na Zegar i auto chodzi jak Kiedyś :bigok: :bigok: Temat do zamkniecia

Re: Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 19:03
autor: sroger
Panowie, nie dawno zakupiłem Golfa 1.9 Tdi 90KM 1994r. na razie nie zerknąłem jaki to kod silnika. Ponieważ zawsze jeździłem benzyną to na dieslach nie za bardzo się znam :) Piszę w tym temacie ponieważ mój zachowuje się podobnie ale chyba to nie to samo, silnik odpala normalnie, ale momentami bo nie zawsze , dławi się w zakresie obrotów 2600-3000. To jest takie szarpnięcie jakby przełączyć z benzyny na gaz :D , ogólnie jakoś tam ciągnie do przodu ale jakoś słabo.

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 19:26
autor: munior
sroger pisze:silnik odpala normalnie, ale momentami bo nie zawsze , dławi się w zakresie obrotów 2600-3000. To jest takie szarpnięcie jakby przełączyć z benzyny na gaz
Wygląda na odcięcie z przeładowania ...podpiąć pod vaga ,sprawdzić błędy ,jak bedzie bład zwiazany z ciśnieniem w dolocie ,to na 100% przeładowanie ...sprawdzić wężyki przy n75 ,jak szczelne to n75 będzie do wymiany.Jak to jest mocne ok.1 sekundowe pojedyncze szarpnięcie ,jakby wyłaczyć zapłon ,to wtrysk sterujący do wymiany

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 19:41
autor: sroger
N75 jest pomiędzy filtrem paliwa a filtrem powietrza, tak? a jak nie on to co dalej sprawdzać? dodam że napewno jest sprzęgło do wymiany, jest jakiś związek z tym zjawiskiem?

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 19:48
autor: munior
sroger pisze:N75 jest pomiędzy filtrem paliwa a filtrem powietrza, tak?
w gogle wpisz i grafika :chytry: bo ja mam audi ,nie gofra
sroger pisze: a jak nie on to co dalej sprawdzać?
w tdi ,pierwsze co sprawdzamy to błedy w sterowniku ,zwykle naprowadzają na przyczynę usterki :chytry: ...zaoszczędzamy w ten sposób duuuuużo czasu na szukanie przyczyny "po omacku "
sroger pisze: dodam że napewno jest sprzęgło do wymiany, jest jakiś związek z tym zjawiskiem?
według mnie żaden

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 20:53
autor: bzdzioch1
munior to sie w tdiku chyba urodził :-) szkoda ze tak daleko mieszka może by mi problem a rozwiązał.

Dławi sie silnik w okreslonej liczbie obrotów Video

: czw kwie 25, 2013 21:13
autor: munior
bzdzioch1 pisze:munior to sie w tdiku chyba urodził :-) szkoda ze tak daleko mieszka może by mi problem a rozwiązał.
:grin:hehe ,mam dwa takie tdi na stanie ,Audi A4 z 97 roku i b4 z 94 ,zwykłe 90 konne 1Z ,bo 110 tki z ich upierdliwymi turbinami ,omijam szerokim łukiem ,oba zachipowane i z wtryskami z AFN -a , liczba usterek i awari osprzętu w tym silniku jest ograniczona i tylko się powtarzają z mniejszą lub większą częstotliwością ,na dzień dzisiejszy ,zdecydowana większość z nich, już przerobiłem . Nie trafił mi się jak do tej pory przypadek ,którego bym nie ogarnął,i nie sądzę żeby się trafił ,bo to proste rzeczy są ,przynajmniej jeśli chodzi o zwykłe tdi na pompie vp -37 i zwykłej turbawce na WG...Jedną z najczęstszych usterek ,w tych starszych tdi ,jest właśnie przeładowanie z powodu n75 ,lub nieszczelnych wężyków do niego ...następna w kolejnosci to brudny nastawnik