Strona 2 z 3

wymiana pierścieni co i jak

: czw mar 10, 2011 08:44
autor: Michał_1977
kkolekk pisze:jak założyć dobrze pierścienie
Na każdym pierścieniu masz napis TOP,ma być napisem do góry.Zamki pierścieni mają być ustawione co 120*.
Śruby stóp korbowodów mają być nowe (drogie jak cholera!).
Śruby (szpilki) głowicy-nowe.
Głowicę oddaj do sprawdzenia :bajer:
Jak coś jeszcze,to pytaj.

wymiana pierścieni co i jak

: czw mar 10, 2011 09:48
autor: arwam
Michał_1977 pisze: Sprężanie może być O.K,ale wystarczy,że pierścienie olejowe będą zapieczone i olej będzie znikał :bajer:
ale wtedy nawet na wolnych obrotach silnk podkapca na niebiesko

wymiana pierścieni co i jak

: czw mar 10, 2011 12:01
autor: Michał_1977
arwam pisze:ale wtedy nawet na wolnych obrotach silnk podkapca na niebiesko
Kolega nie napisał,że nie podkapca :bajer:
Napisał tylko-
kkolekk pisze:duży dym jest tylko przy odpalaniu
-co nie oznacza,że pierścienie trzeba wykluczyć.
Chce robić,niech robi :bigok:
Budowa turboklekota nie jest aż tak skomplikowana,żeby nie dał rady.
Nie będzie czegoś wiedział,to zapyta i podpowiemy,bo chyba po to właśnie zaglądamy do tego działu,nieprawdaż Panie arwam? :bajer:

Re: wymiana pierścieni co i jak

: czw mar 10, 2011 17:51
autor: kkolekk
Michał_1977 pisze: Chce robić,niech robi :bigok:
Budowa turboklekota nie jest aż tak skomplikowana,żeby nie dał rady.
Nie będzie czegoś wiedział,to zapyta i podpowiemy,bo chyba po to właśnie zaglądamy do tego działu,nieprawdaż Panie arwam? :bajer:
dzięki wreszcie ktoś po mojej stronie
a jak coś niebęde wiedział to będe pisał

wymiana pierścieni co i jak

: pt mar 11, 2011 00:38
autor: arwam
kkolekk, ale najpierw bym dokładnie obadał turbo bo raczej wszelkie znaki na niebie i Ziemi wskazują właśnie na nie.

wymiana pierścieni co i jak

: pt mar 11, 2011 08:14
autor: kkolekk
na trzech turbinach sprawdzałem w tym jedno prosto po regeneracji

wymiana pierścieni co i jak

: pt mar 11, 2011 10:19
autor: arwam
no chyba że ta bo raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie 3 lały odepnij odmę i puść do butelki i pojeździj z dzień i zobacz czy dalej będzie oleju ubywało i czy nie będzie w butelce nic się zbierać.

wymiana pierścieni co i jak

: pt mar 11, 2011 19:27
autor: kkolekk
już dzisiaj rozebrałem głowica poszła do planowania i sprawdzenia jutro będą części i zaczynam składać

wymiana pierścieni co i jak

: pt mar 11, 2011 23:48
autor: t0mal
jaki olej lałeś?
Pamiętaj, żeby odpowiednio podokręcać panewki, koniecznie na nowych śrubach i porządnym kluczem, bo jak dokręcisz za słabo to podpora odpadnie (widziałem skode której odpadła stopka korbowodu - niezła rzeź), jak dokręcisz zbyt mocno to przeciągniesz gwint, także bądź ostrożny.

wymiana pierścieni co i jak

: sob mar 12, 2011 00:29
autor: arwam
podpory wału 60Nm
stopy korbowodów 30Nm+90*

wymiana pierścieni co i jak

: sob mar 12, 2011 08:59
autor: kkolekk
wszystkie wartości już mam a olej to mobil 10w40

wymiana pierścieni co i jak

: sob mar 12, 2011 10:14
autor: Michał_1977
kkolekk pisze:olej to mobil 10w40
Ja już więcej Mobila nie zaleję...
Pierwsze 2-3 tysiące km jest w miarę cicho,a później silnik klepie jak cholera :grrr:
Przy najbliższej wymianie przejdę na Valvoline

wymiana pierścieni co i jak

: sob mar 12, 2011 20:53
autor: arwam
Michał_1977, ja cały czas leję MOBIL'a i nie narzekam, choć co prawda że silnki są raczej z technicznej strony dopieszczone.
]
AAZ'a też mam zamiar zalać 5W50

wymiana pierścieni co i jak

: sob mar 12, 2011 21:06
autor: kret077744
kkolekk kup sobie zaciskacz do pierscieni, jesli jeszcze nie masz. :bajer: