wymiana pierścieni co i jak

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Michał_1977 » czw mar 10, 2011 08:44

kkolekk pisze:jak założyć dobrze pierścienie
Na każdym pierścieniu masz napis TOP,ma być napisem do góry.Zamki pierścieni mają być ustawione co 120*.
Śruby stóp korbowodów mają być nowe (drogie jak cholera!).
Śruby (szpilki) głowicy-nowe.
Głowicę oddaj do sprawdzenia :bajer:
Jak coś jeszcze,to pytaj.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » czw mar 10, 2011 09:48

Michał_1977 pisze: Sprężanie może być O.K,ale wystarczy,że pierścienie olejowe będą zapieczone i olej będzie znikał :bajer:
ale wtedy nawet na wolnych obrotach silnk podkapca na niebiesko



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Michał_1977 » czw mar 10, 2011 12:01

arwam pisze:ale wtedy nawet na wolnych obrotach silnk podkapca na niebiesko
Kolega nie napisał,że nie podkapca :bajer:
Napisał tylko-
kkolekk pisze:duży dym jest tylko przy odpalaniu
-co nie oznacza,że pierścienie trzeba wykluczyć.
Chce robić,niech robi :bigok:
Budowa turboklekota nie jest aż tak skomplikowana,żeby nie dał rady.
Nie będzie czegoś wiedział,to zapyta i podpowiemy,bo chyba po to właśnie zaglądamy do tego działu,nieprawdaż Panie arwam? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Re: wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » czw mar 10, 2011 17:51

Michał_1977 pisze: Chce robić,niech robi :bigok:
Budowa turboklekota nie jest aż tak skomplikowana,żeby nie dał rady.
Nie będzie czegoś wiedział,to zapyta i podpowiemy,bo chyba po to właśnie zaglądamy do tego działu,nieprawdaż Panie arwam? :bajer:
dzięki wreszcie ktoś po mojej stronie
a jak coś niebęde wiedział to będe pisał



arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » pt mar 11, 2011 00:38

kkolekk, ale najpierw bym dokładnie obadał turbo bo raczej wszelkie znaki na niebie i Ziemi wskazują właśnie na nie.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » pt mar 11, 2011 08:14

na trzech turbinach sprawdzałem w tym jedno prosto po regeneracji



arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » pt mar 11, 2011 10:19

no chyba że ta bo raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie 3 lały odepnij odmę i puść do butelki i pojeździj z dzień i zobacz czy dalej będzie oleju ubywało i czy nie będzie w butelce nic się zbierać.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » pt mar 11, 2011 19:27

już dzisiaj rozebrałem głowica poszła do planowania i sprawdzenia jutro będą części i zaczynam składać



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: t0mal » pt mar 11, 2011 23:48

jaki olej lałeś?
Pamiętaj, żeby odpowiednio podokręcać panewki, koniecznie na nowych śrubach i porządnym kluczem, bo jak dokręcisz za słabo to podpora odpadnie (widziałem skode której odpadła stopka korbowodu - niezła rzeź), jak dokręcisz zbyt mocno to przeciągniesz gwint, także bądź ostrożny.



arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » sob mar 12, 2011 00:29

podpory wału 60Nm
stopy korbowodów 30Nm+90*



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kkolekk » sob mar 12, 2011 08:59

wszystkie wartości już mam a olej to mobil 10w40



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: Michał_1977 » sob mar 12, 2011 10:14

kkolekk pisze:olej to mobil 10w40
Ja już więcej Mobila nie zaleję...
Pierwsze 2-3 tysiące km jest w miarę cicho,a później silnik klepie jak cholera :grrr:
Przy najbliższej wymianie przejdę na Valvoline


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: arwam » sob mar 12, 2011 20:53

Michał_1977, ja cały czas leję MOBIL'a i nie narzekam, choć co prawda że silnki są raczej z technicznej strony dopieszczone.
]
AAZ'a też mam zamiar zalać 5W50



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

wymiana pierścieni co i jak

Post autor: kret077744 » sob mar 12, 2011 21:06

kkolekk kup sobie zaciskacz do pierscieni, jesli jeszcze nie masz. :bajer:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości