Strona 2 z 2
Awaria czwartego wtrysku
: ndz mar 06, 2011 15:11
autor: Adamm
a ja w swoim dawnym 1Z po zmianie z ori na ASV nowki sztuki 220/300 odczulem kolosalna roznice, nie dosc ze moc to i sposob wkrecania sie na obroty
Awaria czwartego wtrysku
: śr mar 09, 2011 08:53
autor: Fahoo
Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką
Awaria czwartego wtrysku
: śr mar 09, 2011 10:04
autor: arwam
munior pisze: Adamm napisał(a):owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.
no własnie ,o otworki się tu rozchodzi ,są mniejsze niż w końcówkach od np.90 konnego 1Z .Obaj wiemy że jezeli to wtryski od AHH to AFN dostanie na nich muła
no właśnie panowie tu się rozchodzi o otworki i ciśnienia. podsumowując: zakładamy wtryskiwacze od AHH lub ALH które mają mniejsze otworki i wyższe ciśnienie to już wiemy że do garczków trafia znacznie mniej paliwa
dlatego jakbym też miał zakładać do siebie wtryskiwacze np 216 czy 260 do M-TDI to ustawiałbym na 190bar
jednak nie zmienia to faktu że do wymęczonego życiem silnika AFN czy 1Z nie zakładałbym wtryskiwaczy 220/300bar.
bo nawet przy tych samych otworkach już wyższe ciśnienie OTWARCIA wtryskiwacza o 30bar to nie jest zwiększenie ciśnień dynamicznych panujących w układzie wysokiego ciśnienia o 30bar tylko znacznie więcej, choć wydawać się może że to tylko 30 bar to wcale tak nie jest. znacznie wcześniej już zaczyna pracować 2-gi stopień we wtryskiwaczu
Re: Awaria czwartego wtrysku
: ndz mar 20, 2011 11:27
autor: ziomek_k_k
Fahoo pisze:Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką
kolego jak włozyłes te wtryski asv to co zrobiłes za ustawienia bo chce własnie tez w moim ahu wymienic wtryski a niewiem na jakie bo nieznam siezbytniona nich mozektos cos poleci jakie wtryski wybrac
Awaria czwartego wtrysku
: ndz mar 20, 2011 12:10
autor: Adamm
ziomek_k_k, sprawdza sie i ewentualnie ustawia kat wtrysku i dawke paliwa
Awaria czwartego wtrysku
: ndz mar 20, 2011 12:54
autor: Fahoo
ziomek_k_k,
- po 1sze to nowe odpowiednie podkładki pod wtryski
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
wtryski możesz włozyć od asv -różnica odczówalna
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
Re: Awaria czwartego wtrysku
: ndz mar 20, 2011 21:47
autor: ziomek_k_k
Fahoo pisze:ziomek_k_k,
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
klucz kolego mam a dokreca sie na 2 kg tak??
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
chce zeby troszke ten silnik zywszy był bo to tak troche mułowato jest. a ile dla tego silnika jest tak mocy w sam raz zeby wytrzymał
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
ta ale hubrydy chyba duzo drozsze sa co wiem
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
dawke i kat wtrysku samustawieczy to tzreba komputer miec a ile kosztuje takie ustawienie u magika
Awaria czwartego wtrysku
: pn mar 21, 2011 02:03
autor: Fahoo
trzeba miec vaga
magik jak go nazwałes wezmie 100zł wiec taniej kupic kabel
Awaria czwartego wtrysku
: pn mar 21, 2011 08:16
autor: wesol
w zasadzie i te 190 bara i te 220 bara maja swoje widelki jesli chodzi o ustawienie i jak wiadomo po pewnym czasie sprezynki troszke siada sie uloza i mamay nieco mniejsze cisnienie. Czyli moze byc tak ze 190beda mialy nawet 200 barów otwarcia a te 220 beda mialy tyle samo albo i nawet mniej. Kwestia jak sa w danje chwili ustawione ile nalatane jaki material zostal uzyty itd. Ogolnie czy to wtryski od asv czy ahf czy afn to nie ma znaczenia i watpie by ktos poczul jak by mu zrobic blind test.