Awaria czwartego wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » ndz mar 06, 2011 15:11

a ja w swoim dawnym 1Z po zmianie z ori na ASV nowki sztuki 220/300 odczulem kolosalna roznice, nie dosc ze moc to i sposob wkrecania sie na obroty


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Fahoo » śr mar 09, 2011 08:53

Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką :kac:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: arwam » śr mar 09, 2011 10:04

munior pisze: Adamm napisał(a):owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.

no własnie ,o otworki się tu rozchodzi ,są mniejsze niż w końcówkach od np.90 konnego 1Z .Obaj wiemy że jezeli to wtryski od AHH to AFN dostanie na nich muła :chytry:
no właśnie panowie tu się rozchodzi o otworki i ciśnienia. podsumowując: zakładamy wtryskiwacze od AHH lub ALH które mają mniejsze otworki i wyższe ciśnienie to już wiemy że do garczków trafia znacznie mniej paliwa

dlatego jakbym też miał zakładać do siebie wtryskiwacze np 216 czy 260 do M-TDI to ustawiałbym na 190bar

jednak nie zmienia to faktu że do wymęczonego życiem silnika AFN czy 1Z nie zakładałbym wtryskiwaczy 220/300bar.
bo nawet przy tych samych otworkach już wyższe ciśnienie OTWARCIA wtryskiwacza o 30bar to nie jest zwiększenie ciśnień dynamicznych panujących w układzie wysokiego ciśnienia o 30bar tylko znacznie więcej, choć wydawać się może że to tylko 30 bar to wcale tak nie jest. znacznie wcześniej już zaczyna pracować 2-gi stopień we wtryskiwaczu



ziomek_k_k
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Re: Awaria czwartego wtrysku

Post autor: ziomek_k_k » ndz mar 20, 2011 11:27

Fahoo pisze:Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką :kac:


kolego jak włozyłes te wtryski asv to co zrobiłes za ustawienia bo chce własnie tez w moim ahu wymienic wtryski a niewiem na jakie bo nieznam siezbytniona nich mozektos cos poleci jakie wtryski wybrac


Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Adamm » ndz mar 20, 2011 12:10

ziomek_k_k, sprawdza sie i ewentualnie ustawia kat wtrysku i dawke paliwa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Fahoo » ndz mar 20, 2011 12:54

ziomek_k_k,
- po 1sze to nowe odpowiednie podkładki pod wtryski
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
wtryski możesz włozyć od asv -różnica odczówalna
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ziomek_k_k
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Re: Awaria czwartego wtrysku

Post autor: ziomek_k_k » ndz mar 20, 2011 21:47

Fahoo pisze:ziomek_k_k,
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle

klucz kolego mam a dokreca sie na 2 kg tak??

-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
chce zeby troszke ten silnik zywszy był bo to tak troche mułowato jest. a ile dla tego silnika jest tak mocy w sam raz zeby wytrzymał
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
ta ale hubrydy chyba duzo drozsze sa co wiem
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
dawke i kat wtrysku samustawieczy to tzreba komputer miec a ile kosztuje takie ustawienie u magika


Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: Fahoo » pn mar 21, 2011 02:03

trzeba miec vaga
magik jak go nazwałes wezmie 100zł wiec taniej kupic kabel :bylo:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Awaria czwartego wtrysku

Post autor: wesol » pn mar 21, 2011 08:16

w zasadzie i te 190 bara i te 220 bara maja swoje widelki jesli chodzi o ustawienie i jak wiadomo po pewnym czasie sprezynki troszke siada sie uloza i mamay nieco mniejsze cisnienie. Czyli moze byc tak ze 190beda mialy nawet 200 barów otwarcia a te 220 beda mialy tyle samo albo i nawet mniej. Kwestia jak sa w danje chwili ustawione ile nalatane jaki material zostal uzyty itd. Ogolnie czy to wtryski od asv czy ahf czy afn to nie ma znaczenia i watpie by ktos poczul jak by mu zrobic blind test.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości